نگرانی سربازان سپاهانی از تکرار حوادث ناگهانی در اهواز


سرویس خبر شماره: 2016611
4 مه 1403 در 6:21 ب.ظ.
2.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

ترس از باز نشدن در ورزشگاه غدیر؛

نگرانی مسئولان باشگاه سپاهان از تکرار اتفاقات لیگ برتر در دیدارهای حذفی جام حذفی.

نگرانی سربازان سپاهانی از تکرار حوادث ناگهانی در اهواز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته آخر لیگ دسته اول با اتفاق نادری روبرو شد و آنها به مصاف دو تیم آبی پوش استقلال، ملاثانی و فجرشهید سپاسی رفتند که نتیجه آنها در رده بندی مسابقات و به ویژه در تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر به افتتاح ورزشگاه غدیر به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم نشد، صورت نگرفت.

اکنون و با توجه به مشخص نشدن هدف این دیدار، قرار است به زودی یک دیدار مهم دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. دیداری که دیگر استقلال خوزستان نقشی در آن نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال ملاثانی با لباس آبی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان سپاهان باشد.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم مانند رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیط هواپیما و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را در نظر گرفته اند، از اتفاقات دیدار لغو شده فجر بیم دارند. و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار خواهد شد.

رقابت های جام حذفی از پنجشنبه و جمعه این هفته با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این دیدارها استقلال ملاثانی در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان سپاهان خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی