آماده بازگشت به استقلال در نیم فصل هستم/ پیام غیرمستقیم مدافع برزیلی به نکونام



رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی سابق استقلال می خواهد به این تیم بازگردد و در همین راستا از طریق دوستان استقلالی اش به جواد نکونام اعلام کرد که در صورت تمایل سرمربی آبی ها آماده بازی دوم است. نیم. بهترین فصل در تیم استقلال. سیلوا پس از قطع همکاری با استقلال به تیم جدید نرفت و به همین دلیل باشگاه استقلال باید طبق توافقاتی که قبلا با این بازیکن بسته بود تمام حقوق او را پرداخت کند اما در صورت بازگشت سیلوا به استقلال این موضوع حل خواهد شد. . تا حد زیادی باشگاه استقلال ضرر مالی کمتری متحمل خواهد شد.

البته سوال بازگشت سیلوا به استقلال فقط یک پیشنهاد است و معلوم نیست این بازیکن برزیلی که خانواده اش دوست دارند در ایران زندگی کنند، بالاخره به ایران بازخواهد گشت یا خیر؟! ابتدا نکونام باید به سیگنال های مثبت سیلوا پاسخ دهد و این بازیکن را در لیست تعهدات خود قرار دهد سپس سران باشگاه استقلال اقدامات مالی موثری برای جذب این بازیکن انجام دهند.

نقل و انتقالات نیم فصل به طور رسمی از اوایل بهمن آغاز و تا دهه اول اسفند ادامه خواهد داشت و استقلال یک ماه فرصت دارد تا تکلیف این مدافع برزیلی را مشخص کند. حتی گفته می شود که سیلوا پس از دریافت 250 هزار دلار خوشحال خواهد شد که بازگردد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال