تیم ملی برزیل وارد لیست رئال مادرید شد


کد اطلاعات: 1988915
2 ژانویه 1402 در 1:45 ب.ظ.
3.4K |

7نقطه نظر

رابرت رنان از زنیت

روبرت رنان که به تازگی به تیم ملی برزیل دعوت شده و در زنیت روسیه بازی می کند یکی از گزینه های رئال برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود.

تیم ملی برزیل وارد لیست رئال مادرید شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید برای دو بازی بعدی خود در لالیگا تنها یک مدافع میانی متخصص دارد و در پایان سال 2023 در خط دفاعی با بحران مصدومیت و محرومیت مواجه است.

میلیتائو و آلابا در مرکز قرار گرفتند و ناچو احتمالا دو بازی بعدی رئال را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. آنتونیو رودیگر تنها مدافع میانی در دسترس کارلو آنچلوتی برای شروع سال 2024 است، بنابراین نیاز رئال به خرید یک مدافع جدید بیش از پیش احساس می شود.

1970156

رئال نمی خواهد پول زیادی برای خرید یک مدافع جدید خرج کند و در حال حاضر در حال بررسی بازار است.

در همین رابطه امروز AS می نویسد که نام روبرت رنان، مدافع میانی برزیلی 20 ساله زنیت سن پترزبورگ در لیست رئال قرار گرفته است.

از نظر مالی و ورزشی، این بازیکن نماینده هر چیزی است که رئال مادرید به دنبال آن است. یک فوتبالیست جوان و ملی پوش و البته ارزان. به همین دلیل است که یکی از اهداف اصلی محسوب می شود. او مدتی است که در لیست جانی کالافات (مدیر نقل و انتقالات رئال) قرار دارد اما حضورش در قهرمانی روسیه کار را کمی سخت می کند.

1970157

این دقیقاً مانع اصلی جذب اوست. رنان در روسیه بازی می کند و یوفا پس از جنگ در اوکراین اجازه خرید بازیکن از این لیگ را نمی دهد. در واقع تنها راه انتقال قرضی رنان است.

امروز نیز از رافا واران به عنوان یکی دیگر از گزینه های رئال برای تقویت خط دفاعی یاد شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی