دو مدیر سرشناس در هیات مدیره جدید استقلال/آبی‌ها حضور دارند



به نظر می رسد کار مربوط به واگذاری استقلال و پرسپولیس به مالکانی غیر از وزارت ورزش مراحل پایانی خود را طی می کند و مطمئنا لیگ بیست و چهارم را با شرایط متفاوتی آغاز خواهد کرد. در این بین قرار است استقلال زیر نظر یک هلدینگ پتروشیمی باشد و ناگفته نماند که تغییراتی در مدیریت ایجاد خواهد شد زیرا مالک جدید سیاست های خود را اجرا می کند و مدیرانی که معرفی می کند، دستگاه اجرایی خواهند بود. این سیاست ها در همین راستا اخبار رسیده حاکی از آن است که استقلال حداکثر تا تابستان تغییرات خاصی را تجربه خواهد کرد.

حضور 3 مدیر اقتصادی

به نظر می رسد اگر قرار بود هیئت مدیره ای پنج نفره برای استقلال تشکیل شود، سه نفر از این مدیریت ارشد توسط هلدینگ انتخاب می شدند. مردانی که گرایش آنها عمدتاً اقتصادی است، به فکر راه‌هایی برای کسب درآمد برای استقلال هستند و زمینه اجرای آنها را فراهم می‌کنند. از سوی دیگر دو مدیر مستقل سرشناس نیز به این گروه اضافه خواهند شد. البته در صورت ۷ نفره شدن هیات مدیره باز هم تغییر خاصی ایجاد نمی شود و ۴ مدیر مالک جدید و ۳ مدیر مستقل ساختار مدیریتی جدید آبی پوشان را تشکیل می دهند.

رئیس یک نام آشنا است

اما دو سرمربی استقلال که صحبت های زیادی در مورد حضورشان در جدول تشکیلاتی آبی ها مطرح شده است، چه کسانی هستند؟ برخی گزارش ها حاکی از آن است که «علی آقا محمدی» رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال که یکی از اعضای این هیئت نیز محسوب می شود، شانس بسیار بالایی برای حضور در این هیئت مدیره دارد و اگر موافقت با حضور، سمت رئیس هیئت مدیره او همچنین هیئت مدیره را بررسی خواهد کرد. علاوه بر این احمد شهریاری از مدیران ارشد باشگاه صبا که پیش از این در هیات مدیره استقلال حضور داشت، یکی دیگر از افرادی است که صحبت از عضویت در گروه اجرایی ارشد استقلال شده است.

خطرناک بماند؟

اخبار رسیده حاکی از آن است که علی خطیر قطعا تا پایان فصل مدیرعامل استقلال خواهد ماند و دستی به او نمی رسد اما فصل بعد چه اتفاقی می افتد؟ بدون شک نتایج استقلال نقش مهمی در این موضوع دارد اما واقعیت این است که حتی اگر خطیر در هیات مدیره باشگاه استقلال هم عضویت نداشته باشد، به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال مشکل قانونی نخواهد داشت. حال باید دید برای فصل آینده چه تصمیمی در این مورد گرفته می شود و استقلال با او ادامه می دهد یا مدیرعامل جدید انتخاب می کند؟

بیشتر بخوانید: استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا



سرویس داخلی اخبار فوتبال