بارسلونا آنسو فاتی را به یک شرط می فروشد

به گزارش “ورزه سه”، چند روز پیش روزنامه اسپورت گزارش داد که سران این باشگاه منچستر یونایتد جاذبه آنسو فاطی در اولویت های خود قرار داده اند و قصد دارند از شانس خود برای جذب مهاجم در پایان این فصل استفاده کنند بارسلونا برای امتحان

1799389

آنسو فاتی که در این فصل نتوانسته دقایق زیادی را برای بارسا بازی کند، از چندین باشگاه بزرگ پیشنهاد دارد اما بارسا فقط در صورت درخواست بازیکن اجازه خروج را می دهد.

بارسلونا آنسو فاتی را به یک شرط می فروشد

ژاوی اخیرا تاکید کرده است که فاتی بارسا را ​​ترک نخواهد کرد و به او اعتماد کامل دارد اما اسپورت امروز نوشت که همه چیز درباره فاتی مشخص نیست. باشگاه نمی‌خواهد محصول آکادمی خود را بفروشد، اما اگر خود بازیکن بخواهد برود، تسلیم می‌شود. در واقع حتی پیشنهادات نجومی هم بارسا را ​​مجبور به فروش فاتی نمی کند و فقط میل بازیکن تعیین کننده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1869133
18 فوریه 1401 در 06:45 ب.ظ
8.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

گزارش دیاریو اسپورت

یونایتد تنها باشگاهی نیست که فاتی را می خواهد و او که از شرایطش در بارسا راضی نیست، از ابتدا نیم نگاهی دارد و همه چیز به شرایط او در پایان فصل بستگی دارد. فاتی در 20 بازی لالیگا 772 دقیقه در زمین حضور داشته است، 3 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است، اما فاتی بیش از این انتظار دارد و فکر می کند شایسته اعتماد بیشتر ژاوی است.

1763187