تاریخ جدید بازی لیورپول و تاتنهام پاداش اضافه شد – با 2 بازی در 4 روز – لیورپول اف سی

جدال لیورپول مقابل تاتنهام در ماه مه همانطور که انتظار می رفت به تعویق افتاد، اما تیم یورگن کلوپ پاداش اضافی از سازمان دهندگان لیگ برتر دریافت کرد.

کلوپ 8 بازی در لیگ برتر در لیورپول باقی مانده است و آخرین بازی خانگی او در این رقابت ها برابر تاتنهام است.

اکنون برگزاری آن مسابقه در تاریخ تایید شده است یکشنبه 5 اردیبهشت، با شروع برنامه برای ساعت 4:30 بعدازظهر (BST) – که به طور زنده در Sky Sports در بریتانیا نمایش داده می شود.

این یک تغییر برنامه مورد انتظار بود، تغییری که اگر لیورپول به نیمه نهایی لیگ اروپا که در دو پنجشنبه متوالی (2 و 9 می) برگزار می شود، واجد شرایط می شد، لازم بود.

با این حال، چیزی که قرمزها پیش‌بینی نمی‌کردند این است که اسپرز تنها سه روز قبل از سفر به آنفیلد بازی می‌کند، زیرا لیگ برتر تنها وظیفه آنهاست.

تایید شده است که آنها در تاریخ 2 می در خارج از خانه مقابل چلسی بازی خواهند کرد، دیداری که به دلیل حضور آبی ها در فینال کارابائو کاپ در ماه فوریه به تعویق افتاد.

معنی آن چیست؟

لندن، انگلیس - شنبه، 30 سپتامبر 2023: جیمز مدیسون (L) بازیکن تاتنهام توسط کرتیس جونز لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه تاتنهام هاتسپر و لیورپول در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور به چالش کشیده شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

امید و انتظار این است که قرمزها به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا برسند تا با یکی از مارسی یا بنفیکا روبرو شوند.

البته آنها ابتدا باید در مرحله یک چهارم نهایی از آتالانتا عبور کنند.

اگر این کار را انجام دهند، به این معنی است که هر دو تیم با یک استراحت سه روزه بین بازی ها به آنفیلد می روند.

با توجه به اینکه به نظر می رسید تاتنهام یک هفته فرصت دارد تا پس از جدالش مقابل آرسنال در 28 آوریل، یک روز پس از دیدار قرمزها با وستهم، یک هفته فرصت داشته باشد تا برای لیورپول آماده شود.

لیورپول مقابل تاتنهام

بازی های لیورپول:

بازی های تاتنهام:

  • آرسنال (H) – 28 آوریل
  • چلسی (A) – 2 می
  • لیورپول (A) – 5 می

علاوه بر این، هر دو تیم خارج از یک بازی خارج از خانه وارد مسابقه خواهند شد، زیرا تیم کلوپ در صورتی که تا این حد پیش برود، تیم میهمان بازی اول نیمه نهایی خواهد بود.

با توجه به اینکه رقابت قهرمانی به همان اندازه فشرده است، این یک تقویت خوب از سوی سازمان دهندگان است که تاتنهام برای دیدار آنفیلد کاملاً تازه نخواهد بود.

با این حال، از حالا تا آن زمان، فوتبال زیادی برای بازی کردن وجود دارد!

https://www.thisisanfield.com/2024/04/new-date-for-liverpool-vs-tottenham-given-added-bonus-with-2-fixtures-in-4-days/ منبع: