روزنامه نگار تاریخ اعلام احتمالی برای سرمربی بعدی لیورپول را ذکر می کند

یک گزارشگر موثق تاریخ “محتمل” را برای لیورپول برای اعلام هویت سرمربی بعدی این باشگاه مشخص کرده است.

قرمزها به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند و روبن آموریم در حال حاضر در موقعیت قطبی قرار دارد تا جانشین یورگن کلوپ 56 ساله شود.

پیت اورورک، خبرنگار نقل و انتقالات این نشریه، طی صحبت در پادکست Inside Track از Football Insider، انتظار دارد که فصل جاری قبل از تایید رسمی رئیس بعدی LFC، روند خود را طی کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

او توضیح داد: من فکر می کنم احتمال بیشتری وجود دارد که بعد از فصل باشد، فقط برای اینکه در مورد یورگن کلوپ منصف باشم تا فصل را ببینیم. لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ اروپا می جنگد، بنابراین آنها نمی خواهند هیچ مزاحمتی ایجاد کنند.

برای اهداف بالقوه هم همینطور است. من مطمئن هستم که روبن آموریم در اسپورتینگ لیسبون هیچ مزاحمتی بین الان و پایان فصل نمی‌خواهد، او اهداف خودش را دارد، تلاش برای کسب عنوان قهرمانی پرتغال.

“من فکر می کنم عادلانه نخواهد بود، به خصوص در مورد مدیرانی که در حال حاضر در مشاغل هستند، هر گونه اطلاعیه ای مبنی بر انتقال احتمالی به شغل جدید داشته باشند. فکر می کنم پس از فصل، محتمل ترین سناریو برای لیورپول برای اعلام اینکه چه کسی قرار است جایگزین کلوپ شود، است.

اورورک افزود: انتظار ندارم تا قبل از پایان فصل اعلامی شود و فکر می‌کنم احتمالاً در اوایل ژوئن، قبل از شروع فصل آماده خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: لیورپول برای پایان دادن به قرارداد سرمربی که «نمی‌تواند تضمین کند» ماندن در باشگاه فعلی را تحت فشار قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ریچارد کیز از کاری که دیشب در 60 دقیقه بازیکن لیورپول با کلوپ انجام داد، متحیر شد.

یک منبع از پرتغال پیشتر در روز جمعه اشاره کرد که لیورپول در تلاش است تا قبل از پایان فصل با آموریم معامله کند، بنابراین به نظر می رسد بین رسانه های مختلف در مورد اینکه چه زمانی به طور قطعی می دانیم چه کسی، اختلاف نظر وجود دارد. از کلوپ هدایت خواهد شد.

این می تواند موردی باشد که مایکل ادواردز و ریچارد هیوز در حال پیشرفت در مذاکرات برای نامزد موفق از هم اکنون تا پایان ماه مه هستند، با توافقی که قبل از آن نهایی شده است، اما احتمالاً با هرگونه اعلام رسمی تحریم شده تا پایان مبارزات انتخاباتی.

اگر قرار باشد اوایل ژوئن شاهد دود سفیدی که از L4 خارج می‌شود، همانطور که اوررک پیش‌بینی کرده است، سرمربی جدید این امکان را فراهم می‌کند تا چند هفته قبل از شروع پیش‌فصل در محل حضور داشته باشد و به طور بالقوه از زمین خارج شود. چند انتقال تا آن مرحله

امیدواریم لیورپول ظرف یک یا دو هفته پس از پایان کمپین کنونی جانشین کلوپ را رسماً در اختیار داشته باشد، زیرا چند ماه پیش برای یافتن کاندیدای مناسب فرصت داشته است، با توجه به اینکه این بازیکن آلمانی در تابستان امسال حرکت می کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو، مک آلیستر تفاوت ساز؟ و خیلی بیشتر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/05/pete-orourke-liverpool-new-manager-expected-date/ منبع: