تشکیل دوئل های تمام برزیلی در نقش جهان


سرویس خبر شماره: 1921043
26 آوریل 1402 ساعت 07:00
121 امتیاز خبر

0نقطه نظر

چهار برزیلی آماده بازی در لحظات حساس؛

دیگر بازیکن برزیلی این دیدار حساس و سرنوشت ساز جفرسون باهیا است که در کنار شاهین توکلی و رامتین سلیمان زاده یکی از مهره های اصلی بهترین خط دفاعی لیگ برتر در فصل بیست و دوم است.

1852360

تا ساعاتی دیگر با شروع بازی مس رفسنجان مقابل سپاهان، نیلسون جونیور وظیفه سختی را بر عهده خواهد داشت تا در خط حمله نارنجی پوشان رفسنجانی، هموطنش شیمبا را مهار کند و از سوی دیگر، جفرسون احتمالاً در نیمه دوم وظیفه کنترل کاتاتائو را از ربیعی به عهده خواهد گرفت. علاوه بر این، در ضربات ایستگاهی، سهل انگاری هر یک از مدافعان می تواند با پیشبرد مدافع هموطنان خود، برای آنها گران تمام شود.

1852358



مجله اخبار فوتبال داخلی

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان با حضور چهار بازیکن برزیلی در ترکیب دو تیم یکی از حساس ترین دیدارهای فصل را برگزار خواهند کرد.

تشکیل دوئل های تمام برزیلی در نقش جهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیلسون جونیور که در نیم فصل توانست خود را در ترکیب سپاهان جا بیاندازد، به احتمال زیاد در کنار محمد دانشگر مقابل مس رفسنجان قلب دفاعی طلای پوشان را تشکیل خواهد داد. ایگور کاتاتائو دیگر برزیلی سپاهان است که احتمالا با توجه به شرایط فعلی سپاهان در بازی هفته بیست و ششم به عنوان وینگر چپ تعویضی یا هافبک هجومی (بسته به شرایط بازی) دوباره وارد زمین خواهد شد. اولین گل خود را با پیراهن سپاهان مقابل هوادار به ثمر رساند تا دومین گل فصل را به مس رفسنجان بزند.

1852359

از سوی دیگر، مس رفسنجان از دو برزیلی در لیست خود استفاده می کند، لوسیانو پریرا به دلیل حضور در تیم های مختلف لیگ برتری از جمله سپاهان برای اهالی فوتبال در ایران بسیار شناخته شده است و همه به خوبی از توانایی های او در اوج آگاه هستند. خط آتش مس رفسنجان به خوبی مطلع است.