توافق با لورکوزن؛ پدیده همبازی چلسی آزمایش شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لورکوزن پس از نمایش ضعیف خود در سه بازی ابتدایی فصل جدید، به طور جدی به دنبال تقویت خط حمله خود بود و به طور جدی وضعیت هادسون اودوی را زیر نظر داشت.
حالا اسکای اسپورت اعلام کرده است که مدیران این باشگاه برای جذب این بازیکن انگلیسی با چلسی به توافق رسیده اند و او امروز برای انجام تست های پزشکی راهی آلمان می شود تا پس از گذراندن این مرحله رسما قراردادش را امضا کند.
برای انتقال یک ساله این بازیکن به صورت قرضی بین این دو باشگاه توافق شده و هنوز مشخص نشده که در این قرارداد بند خرید اجباری یا اختیاری پیش بینی شده است.


سرویس خبر شماره: 1840969
07 سپتامبر 1401 @ 13:37 |
2.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کالوم هادسون اودوی وینگر جوان چلسی به بایرلورکوزن پیوست.

توافق با لورکوزن؛  پدیده همبازی چلسی آزمایش شده است

این قرارداد در 24 ساعت قبل تکمیل شد، شانس هادسون اودوی برای پیوستن به لورکوزن بسیار کاهش یافته بود زیرا لورکوزن بندهایی را در قرارداد گنجانده بود که توسط چلسی پذیرفته نشد اما در نهایت دو طرف بر سر همه موارد توافق داشتند.
این اولین باری است که هادسون اودوی برای تیمی غیر از چلسی پیراهن می پوشد و خارج از لیگ برتر انگلیس بازی می کند و ممکن است چالش جدی پیش روی او باشد.
در این مدت باشگاه های زیادی برای جذب این وینگر پیشنهاد ارسال کردند اما او در نهایت تصمیم گرفت به لورکوزن بپیوندد و همبازی سردار آزمون در این تیم شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی