توضیح مدافع مس از جنجالی ترین صحنه هفته


سرویس خبر شماره: 2013090
20 آوریل 1403 در 12:32 ب.ظ.
3.6 هزار |

8نقطه نظر

نژادمهدی: نصف توپ از خط خارج شد

محمد نژاد مهدی درباره صحنه مشکوک و جنجالی دیدار با استقلال صحبت کرد.

توضیح مدافع مس از جنجالی ترین صحنه هفته

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال این هفته دیدار حساس و سختی مقابل مس رفسنجان داشت که با تساوی به پایان رسید تا پرسپولیس به سطح خود برسد.

ابن بازی جنجال ها و صحنه های مشکوک زیادی داشت که مهم ترین آنها مربوط به گل مهار نژاد مهدی بود که استقلالی ها معتقد بودند توپ به ثمر رسیده است و حالا خودش در این باره صحبت می کند.

محمد نژاد مهدی مدافع تیم مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی بود. استقلال به شدت به سه امتیاز بازی نیاز داشت. آنها در کورس قهرمانی هستند. چند هفته بود که شکست نخورده بودیم و در موقعیت خوبی قرار داشتیم. می خواستیم شتاب خود را حفظ کنیم. خوشبختانه با تلاش و پشتکار بچه ها توانستیم در ورزشگاه آزادی استقلال به امتیاز خوبی برسیم که می تواند کیفیت تیم و شخصیت آن را ارتقا دهد.

2008585

او درباره صحنه جنجالی بازی که استقلالی ها معتقد بودند توپ از خط دروازه مس رد شده صحبت کرد. می توان گفت نیمی از توپ پاس داده شد و نیمی دیگر پاس داده نشد و به نظر من این گل درست نیست و جای بحثی نیست.

نژادمهدی درباره این صحنه که قلب آن بود، اضافه کرد: پایم پشت خط بود اما کاملا مشخص بود که فاصله چندانی با خط ندارد. با این فاصله نمی توان توپ را به طور کامل از خط عبور کرد. شاید بخشی از توپ از دست رفته باشد، اما مطمئناً توپ به طور کامل از دست نرفته است، زیرا پای من پشت خط بود و فاصله چندانی با خط نداشت.

نژاد مهدی درباره نظر کارشناسان داوری گفت: اکثر کارشناسانی که نظراتشان را دیدم گفتند توپ گل نشد. فکر می کنم کاملا درست می گویند. از فیلم ها مشخص است که بخشی از توپ از خط عبور نکرده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی