ثبت قرارداد بازیکنان جدید؛ عملیات غیرممکن بارسا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال بوده و اکثر بازیکنان مورد نظر ژاوی هرناندز را به فهرست این تیم اضافه کرده است.
اما به نظر می رسد کار ماتئو المانی، مدیر ورزشی این باشگاه هنوز به پایان نرسیده است و او اکنون به موضوع مهم و حساس تری دست و پنجه نرم می کند که می تواند تاثیر زیادی بر آینده باشگاه جدید داشته باشد. البته قدیمی ها بازیکنان
دستمزدهای توافق شده برای بارسا در حال حاضر بسیار فراتر از مبلغی است که در لالیگا برای باشگاه تعیین شده است و این می تواند به یک مشکل جدی و شرم آور برای باشگاه تبدیل شود.
چنین موضوعی در حال حاضر به این معنی است که بارسا نمی تواند خریدهای خود در لالیگا را به طور رسمی ثبت کند و از آنها در مسابقات رسمی در فهرست تیم خود استفاده کند.


سرویس خبر شماره: 1833734
25 تیر 1401 ساعت 10:29 |
3.8K |

3نقطه نظر

به نظر می رسد کار سخت مدیران بارسلونا تنها پس از جذب ستاره های مورد نظر از این تیم آغاز خواهد شد.


آلمانی قبلاً ثابت کرده است که مهارت های بسیار بالایی در مذاکره دارد اما اکنون از همه طرف فشار بر او وارد شده است تا سخت ترین کار ممکن را انجام دهد و زمینه را برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، رافینیا، عثمان دمبله و روبرت لواندوفسکی فراهم کند. .
او باید شرایطی را برای فروش بازیکنانی که در لیست مازاد ژاوی هستند فراهم کند تا دستمزد جاری این باشگاه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به سقف مطلوب لالیگا برساند.
این یکی از دلایل تلاش بارسا برای فروش فرانکی دی یونگ به منچستریونایتد بود، اتفاقی که هنوز رخ نداده و مخالفت هافبک هلندی کار را برای آنها بسیار سخت کرده است. دستمزد سالانه او حدود 40 میلیون یورو است و فروش 80 میلیون یورویی او تا حد زیادی وضعیت این باشگاه را کاهش می داد.
حال باید دید بارسا می تواند با موفقیت سایر بازیکنان لیست مازاد سرمربی این تیم را بفروشد و مدل مناسبی برای قرار گرفتن در سقف حقوق لالیگا و امضای قرارداد بازیکنانش پیدا کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی