جشن برهنه با لباس خیبر! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2016508
4 مه 1403 ساعت 11:10 ق.ظ.
6K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

2 کارت زرد برای 2 گلزن؛

حسین ابرگویی نژاد و مهرداد قنبری پس از گلزنی در دیدار حساس لیگ آزادگان کارت زرد دریافت کردند.

جشن برهنه با لباس خیبر!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم خیبر در حالی که دیدار با دریا بابل را با تساوی 2 بر 2 دنبال می کرد، به لطف همکاری تماشایی حسین شهابی و حسین ابرگویی نژاد به گل سوم رسید تا موجی از خوشحالی به راه بیفتد. سکوهای ورزشگاه تختی خرم آباد را در بر گرفت. ابرگویی نژاد که در این دیدار مدافع میانی یک مهاجر بود و برای زدن این گل به خط حمله رفت و وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از به ثمر رساندن این گل از شدت هیجان پیراهن خود را در آورد و به سمت تماشاگران رفت. که برخاست و او را تشویق کرد.

2014038

پس از این گل اگرچه شاگردان سید عباسی یکی از گل ها را جبران کردند اما این مهرداد قنبری بود که در دقایق از دست رفته توپ را وارد دروازه حریف کرد و 3 امتیاز شیرین را در خانه حفظ کرد. قنبری که در حضور طاهرخانی و کیانی برای زدن این پنالتی انتخاب شده بود و با فشار زیاد پشت این توپ ایستاده بود پس از زدن این گل عقلش را از دست نداد و با درآوردن پیراهن خود خوشحالی خود را نشان داد.

بیژن حیدری داور مسابقه دو بازیکن خوشحال را با کارت زرد جریمه کرد اما به نظر می رسد این بازیکنان باتجربه برای رسیدن به این پیروزی و حفظ امتیازات در خانه به همه چیز فکر کرده بودند و شیرینی آن پیروزی در کنار آن است. داور کارت زرد دید!

مجله اخبار فوتبال داخلی