خلوت آخرین گلزن دربی پایتخت در فیفادی

علی نعمتی که آخرین گلزن پرسپولیس در دربی است با چالش سختی روبرو شد.

خلوت آخرین گلزن دربی پایتخت در فیفادی

نعمتی در این فصل 10 بازی از 11 بازی را برای پرسپولیس انجام داده و در مجموع 685 دقیقه در زمین حضور داشته است. با آمدن وحید امیری او در سه بازی اخیر قرمزها تنها 15 دقیقه فرصت بازی داشت و در بازی مس کرمان برای اولین بار در این فصل کاملا نیمکت نشین شد و امیری 90 دقیقه کامل بازی کرد. دقیقه برای اولین بار


سرویس خبر شماره: 1851810
13 نوامبر 1401 در 03:51 ب.ظ
6.3K |

0نقطه نظر

مورد خاص علی نعمتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در تابستان سعید آقایی و علی شجاعی را در پست دفاع چپ از دست داد و تنها محمدمهدی احمدی جوان به عنوان جانشین وارد زمین شد که فرصت چندانی به دست نیاورد.

نعمتی در آخرین دربی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، گلزن پرسپولیس بود. گل نعمتی اگرچه با پیروزی تیمش همراه نبود اما خاطره ای شیرین برای او باقی ماند.

با این حال هنوز زمان زیادی تا شروع لیگ و دربی باقی مانده است و باید دید ترکیب پرسپولیس تا آن روز چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گل محمدی در این فصل روی بازگشت علی نعمتی و وحید امیری به میادین برای بازی در پست دفاع چپ حساب می کند و هر دو بازیکن در یازده هفته گذشته در بال چپ خط دفاعی قرمزها نقش آفرینی کرده اند.

با این حال علی نعمتی در هفته های اخیر با بازگشت وحید امیری فرصت بازی زیادی نداشته است. باید دید این بازیکن در فرصت باقی مانده تا شروع مجدد قهرمانی و برگزاری دربی فرصت بازی خواهد داشت یا خیر.