ده روسی: مثل رئال مادرید صعود کردیم


سرویس خبر شماره: 2015554
آوریل 31, 1403 در 02:37
3.3 هزار |

6نقطه نظر

دانیله دروسی عملکرد دفاعی رم مقابل میلان در لیگ اروپا را با رئال مادرید مقایسه کرد.

ده روسی: مثل رئال مادرید صعود کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم با پیروزی 2-1 در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا توانست به نیمه نهایی راه یابد. دانیله ده روسی در نشست خبری پس از بازی از عملکرد خوب تیمش و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه نهایی؟
برای شکست دادن میلان به قلب بزرگی نیاز داشتیم، زیرا وقتی 10 نفر بودیم باید با هوش و دانش تاکتیکی بازی می کردیم. دویدن کافی نیست.

عملکرد تیم؟
واقعا افتخار می کنم که مربی چنین تیمی هستم. کار آسانی نبود، زیرا میلان تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می کند. ما دیروز دیدیم که حتی رئال مادرید هم استراحت کرد و دفاع کرد، ما این کار را در زمان مناسب انجام دادیم.

2012595

نظرت در مورد حذف میلان چیست؟
با توجه به اینکه میلان در سال های اخیر تقریباً همیشه ما را شکست داده بود، تعداد کمی از ما انتظار پیروزی را داشتیم، بنابراین می توانیم این را یک دستاورد بدانیم.

سهمیه پنج تیم ایتالیایی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا؟
این تصادفی نیست، زیرا فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد. شاید هنوز گذشته های نزدیک را به یاد داشته باشیم که فوتبال ایتالیا جزو بهترین ها بود، اما امروز لیگ های دیگر پیشرفت کرده اند. دوره‌ای هم داشتیم که با مشکل مواجه شدیم، اما در پنج یا شش سال گذشته تیم‌های ایتالیایی داشته‌ایم که عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌ها داشته‌اند.

مجله اخبار فوتبال خارجی