رقابت منچستریونایتد مقابل استون ویلا برای جذب رائول بلاانووا از تورینو – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد در رقابت برای جذب رائول بلاانووا، مدافع راست تورینو، با استون ویلا رقابت می کند.

جذب یک مدافع کناری جدید ممکن است یکی از اولویت های منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات آتی با توجه به کاهش عمق تیم باشگاه باشد.

با مصدومیت لوک شاو و تایرل مالاسیا، مدافعان چپ اصلی، یونایتد مجبور شد برای پوشش همتایان چپ خود به مدافعان راست دیوگو دالوت و آرون وان بیساکا تکیه کند. در دفاع چپ در حالی که دیگری در موقعیت طبیعی خود در دفاع راست بازی می کند.

با این حال، اگر وان بیساکا در پایان فصل باشگاه را ترک کند، عمق دفاعی یونایتد می تواند بیشتر کاهش یابد. گزارش ها حاکی از آن است که اینترمیلان از جمله افرادی است که به این مدافع کناری علاقه مند است.

به نظر می رسد که یونایتد خود را برای احتمال جدایی وان بیساکا آماده می کند و The Peoples Person گزارش می دهد که باشگاه پیشاهنگانی را برای مشاهده عملکرد رائول بلاانووا 23 ساله فرستاده است.

بر اساس این گزارش، پیشاهنگان یونایتد تحت تاثیر عملکرد این بازیکن ایتالیایی برای تورینو در این فصل قرار گرفته اند. این با توجه به آمار عملکرد او در جریان رقابت های سری آ منطقی است.

بلاانووا با یک گل و 6 پاس گل به وضوح در حمله موثر است و 58 درصد دریبل های خود را نیز انجام داده است.

با این حال، او از وظایف دفاعی خود غافل نشده است و 0.9 تکل در هر بازی انجام می دهد و 63 درصد از دوئل های زمینی خود را برنده می شود. او همچنین 85 درصد از پاس های تلاشی خود را تکمیل کرده است. (Safascore)

متأسفانه برای یونایتد، جذب این بازیکن جوان به اولدترافورد می تواند چالش برانگیزتر از حد انتظار باشد زیرا آنها تنها تیمی نیستند که به او علاقه دارند.

CalcioMercato گزارش داد که استون ویلا به بلانووا علاقه مند شده است.

اسپورت ویتنس توضیح داد در حالی که ویلا در ژانویه تلاش کرد تا او را به خدمت بگیرد، اوربانو کایرو، رئیس تورینو مانع از این حرکت شد. با وجود اینکه هر دو به این بازیکن علاقه نشان دادند، نه یونایتد و نه ویا پیشنهاد مشخصی برای این بازیکن ارائه ندادند.

با این حال، حتی اگر یونایتد بتواند علاقه بلانووا را نسبت به همتای خود در لیگ برتر جلب کند، آنها همچنان باشگاه فعلی او را برای مبارزه دارند. این گزارش اضافه کرد که تورینو مایل است او را در فصل آینده در باشگاه نگه دارد و بنابراین پیشنهادات خود را دریافت نمی کند.

این می تواند متقاعد کردن آنها برای جدایی از این بازیکن را برای یونایتد دشوار کند، به این معنی که پیشنهاد آنها احتمالاً باید از 7 میلیون یورو به علاوه پاداش هایی که تورینو برای آوردن او از کالیاری به باشگاه پرداخت کرد، فراتر رود.

با وجود حفره‌های خالی برای پر کردن سایر بخش‌های تیم، یونایتد ممکن است مجبور شود از منظر مالی درباره این قرارداد قضاوت کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/18/manchester-united-race-against-aston-villa-to-sign-torinos-raoul-bellanova-279045/ منبع: