یورگن کلوپ خواستار “تمرکز روی لیگ” شد – ویرجیل فن دایک می گوید “ما به هواداران نیاز داریم” – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ و ویرجیل فن دایک به دنبال این هستند که پس از خروج لیورپول از لیگ اروپا، به سرعت تمرکز خود را برگردانند و هدفشان تمرکز بر لیگ است.

در ماه گذشته، لیورپول امیدهای بلندپروازانه ای را برای یک سقوط چهارگانه، حذف از جام حذفی و اکنون لیگ اروپا دیده است.

اگرچه جام Carabao در حال حاضر در کیف است، شانس آنها برای صعود به لیگ برتر در آخر هفته نیز ضربه بزرگی خورد، زیرا قرمزها به کریستال پالاس باختند.

اما پس از شکست مجموع 3-1 مقابل آتالانتا – که بعد از پیروزی 1-0 در برگامو در پنجشنبه شب اتفاق افتاد – لیگ تنها چیزی است که لیورپول برای آن بازی می کند.

پس جای تعجب نیست که ون دایک از هواداران خواست تا به بازیکنان کمک کنند تا در شش بازی پایانی تمام توان خود را به کار گیرند.

کاپیتان به TNT Sports گفت: “ما باید خیلی سریع این وضعیت را تغییر دهیم، بهبود پیدا کنیم و روز شنبه به لندن برویم (یکشنبه برای بازی با فولام).

“ما برای آخرین فشار نیز به همه نیاز داریم، و این احساسی است که من اکنون دارم.”

فن دایک به نکات مثبت چسبیده بود – در این که “بدیهی است که ما بردیم و دروازه را بسته نگه داشتیم” – اما پذیرفت که خروج از لیگ اروپا “احساس بدی” ایجاد کرد.

او ادامه داد: «کاری که باید انجام دهیم این است که دوباره بلند شویم.

هلندی افزود: “هدف اکنون این است. بدیهی است که همه احساس ناامیدی می کنند، من احساس ناامیدی می کنم، اما ما زمان زیادی برای ناامید شدن نداریم.

“امیدوارم طرفداران ما دوباره آنجا باشند، شک ندارم. ما بیش از هر زمان دیگری به آنها برای 6 بازی آخر فصل نیاز داریم، جایی که همه چیز ممکن است.”

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول در حالی که در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا در مرحله دوم لیگ اروپا بین BC Atalanta و Liverpool FC در استادیوم Atleti Azzurri d'I تعویض می شود، از کنار سرمربی یورگن کلوپ عبور می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

همچنین در صحبت با TNT Sports، کلوپ دیدگاه مشابهی نسبت به مدافع میانی خود داشت و اصرار داشت که تیمش “واکنشی که ما می‌خواستیم نشان دهیم” را نشان داد، اما آنها طعم تلخی داشتند.

سرمربی تیم گفت: “آتالانتا 100 درصد مستحق بازی است، این خوب است.”

اکنون می توانیم روی لیگ تمرکز کنیم. این کاری است که ما دقیقا از این به بعد انجام خواهیم داد.»

کلوپ ادامه داد: «امشب بازی را بردیم، بنابراین به مسیرهای پیروزی برگشتیم، اکنون دو روز و نیم فرصت داریم تا مطمئن شویم که برای بازی مقابل فولام که یک بازی دشوار و کاملاً دشوار خواهد بود، ریکاوری خواهیم کرد. بازی متفاوت اما مشکل

ما باید ببینیم چه کسی می تواند دوباره برود. اما این امشب واکنشی بود که ما باید نشان می دادیم و پسرها (آن را نشان دادند). من تعجب نمی کنم، آنها همیشه این کار را می کنند.

بدیهی است که احساسات کمی متفاوت است. همین، تقریباً.

بیایید یک خط زیر این رقابت قرار دهیم. ما برای مردم خود آرزو می کردیم که به دوبلین برویم، اما اکنون این اتفاق نیفتاد.

اکنون ما یک مسابقه باقی مانده است و همه چیز را در آن می گذاریم.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-urges-focus-on-the-league-virgil-van-dijk-says-we-need-the-fans/ منبع: