رونی: ناراحتم اما دربی کانتی را برمی گردم


سرویس خبر شماره: 1820450 |
30 جولای 1401 ساعت 13:40 |
1,215 امتیاز خبر|

0نظرات

وین رونی، سرمربی دربی کانتی قصد ترک این باشگاه پس از سقوط را ندارد.

وی با اشاره به پیشرفت تیم در چند روز آینده گفت: به نوعی می توانیم زیر هر اتفاقی که افتاده خط بکشیم و رنسانس باشگاه را شروع کنیم و با تمام توان تلاش کنیم جلو برویم. من می خواهم این باشگاه را بازسازی کنم. این یک باشگاه خاص است و همه ما به حضور در اینجا افتخار می کنیم. من می خواهم کسی باشم که روزهای خوب را به این تیم برمی گرداند.”
سرمربی دربی کانتی افزود: روند انتقال باید در اسرع وقت انجام شود و اگر این اتفاق نیفتد می ترسم باشگاه تمام شده باشد. برای آینده من در این تیم می رود.” من برای بازیکنان ناراحتم زیرا اگر اشتباه مدیریت قبلی نبود، با 52 امتیاز در منطقه امن بودیم، اما آن خطا n غیر از مالک سابق باشگاه بود. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

باخت دربی کانتی به کوئینز پارک رنجرز و تساوی ردینگ مقابل سوانسی باعث شد تا شاگردان وین رونی از چمپیونشیپ خداحافظی کنند و به دسته سوم فوتبال انگلیس بروند.
این اتفاق در حالی رخ داد که این تیم توسط یوفا محروم شد و 21 امتیاز کسر شد که نقش مهمی در سقوط آنها به لیگ 1 داشت.
مهاجم افسانه ای سابق انگلیس تمام تلاش خود را کرد تا آنها را از سقوط باز دارد اما در نهایت شکست خورد و حالا تصمیم گرفته روی نیمکت بماند.
رونی پس از بازی دیشب به اسکای اسپورت گفت: “ما سقوط کردیم، اما من هرگز ندیده ام که تیمی سقوط کند و چنین واکنشی از طرف هواداران داشته باشد.” فکر می کنم شگفت انگیز بود. البته من ناامید، غمگین و ناراحت هستم.»