“ساده است”: وس ​​براون از منچستریونایتد می خواهد که اریک ده هاگ را برای یک فصل دیگر نگه دارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


وس براون، مدافع سابق منچستریونایتد از باشگاه خواسته است تا به اریک تن هاگ یک فرصت دیگر برای برگرداندن شرایط و اثبات درخشش خود بدهد.

تن هاگ به دلیل فصل بسیار ضعیف و ناامیدکننده این تیم، با آینده ای مبهم در یونایتد مواجه است.

شیاطین سرخ در حال حاضر در رده هفتم قرار دارند و تقریباً مطمئناً از دست دادن فوتبال لیگ قهرمانان اروپا مطمئن هستند. آنها همچنین با نبرد سختی برای راهیابی به لیگ اروپا روبرو هستند و رقبای کمی ثابت‌ترشان به سرعت نزدیک می‌شوند.

تن هاگ به دلیل عملکرد ضعیف و نتایج ناگوار یونایتد تحت فشار شدیدی قرار گرفته است، که اغلب چیزهای زیادی را به همراه داشته است.

پیشنهاد شده است که سر جیم رتکلیف و INEOS می‌توانند با تعدادی از گزینه‌های تحت بررسی جدی، تغییرات مدیریتی ایجاد کنند.

پیش از این، یونایتد با مربیان برجسته ای مانند جولیان ناگلزمن، روبن آموریم، روبرتو دی زربی، گراهام پاتر، گرت ساوتگیت، گری اونیل، توماس فرانک، کیران مک کنا و آنتونیو کونته مرتبط بوده است.

با این حال، طبق گفته براون که با Gambling Zone صحبت کرد، INEOS نباید خیلی سریع جایگزین تن هاگ شود، زیرا هلندی همچنان می تواند در صورت داشتن زمان، آن را ارائه دهد.

براون که با یونایتد پنج قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، گفت: «من فکر نمی‌کنم منچستریونایتد از آن دسته باشگاه‌هایی باشد که باید سرمربی را عوض کند، آنها باید سه یا چهار سال محترمانه فرصت داشته باشند تا به این نتیجه برسند. آنها می خواهند انجام شود. آنها باید یک فصل دیگر به او بدهند، ساده است. فکر می کنم سرمربی در دو فصل اول به اندازه کافی کار کرده است تا فصل دیگری را تضمین کند.

من اریک تن هاگ را دوست دارم. یونایتد مدیران بزرگی را در کارنامه خود داشته است و همه چیز یکسان است، بنابراین چیزی در جایی درست نیست. شما باید به سرمربی وقت بدهید زیرا اگر می‌خواهید ضربه بزنید و مصدومیت باعث شده او کاری را که امسال می‌خواهد انجام ندهد. مارتینز یک دلسرد بزرگ است، او شرایط را کمی برای منچستریونایتد تغییر داد، او قدرت را به خط دفاعی می آورد – درست مثل واران.

این فصل ساعت سختی است، اگر از طرفداران منچستریونایتد باشید، اکنون درخشان نیست. فصل گذشته با یک پایان خوب لیگ و دو فینال و یک جام مثبت بود، اینجا جایی است که آنها می خواهند باشند.

براون از ستارگان کنونی خواست که مسئولیت بیشتری در قبال نمایش های غم انگیز خود بپذیرند.

او اضافه کرد که در حالی که سرمربی در نهایت تقصیر را به عهده می گیرد، بازیکنان نیز باید برای نقش خود در کمپین فاجعه بار باشگاه مسئولیت پذیری نشان دهند.

به گفته براون، جام حذفی برای تن هاگ عظیم است و بردن آن می تواند راه درازی برای متقاعد کردن بازیکنان برتر برای حفظ او برای مدتی طولانی تر داشته باشد.

این بازیکن 44 ساله توضیح داد: «جام حذفی می تواند عظیم باشد. اریک فصل گذشته شروع فوق العاده ای داشت، لیگ را به خوبی به پایان رساند و به دو فینال رسید – یکی برد. یونایتد یک فرصت عالی برای رسیدن به فینال جام حذفی دارد، پیروزی در آن یک تقویت بزرگ خواهد بود. منچستریونایتد به کسب جام ها عادت کرده است، بنابراین این برای سرمربی بسیار بزرگ است، این یکی از جام هایی است که او می خواهد برنده شود.

آنها همچنان به لیگ نگاه خواهند کرد و باید در آنجا خوب بازی کنند. کاونتری در نیمه‌نهایی بازی سخت‌تر از آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند، بنابراین بچه‌ها واقعاً باید خوب بازی کنند زیرا کاونتری واقعاً آن را دنبال می‌کند. کاونتری به منچستریونایتد نگاه خواهد کرد و به این فکر خواهد کرد که “اینها به گل ها اجازه ورود می دهند”، بنابراین بازی سختی خواهد بود. انتظار می رود یونایتد به فینال راه پیدا کند و این مهم است که سرمربی بتواند در این بازی پیروز شود.”

مرد سابق یونایتد همچنین خاطرنشان کرد که اگر دورنمای فینال جام ومبلی تمام منچستر محقق شود، قهرمان 20 دوره انگلیس بدون شک انگیزه خواهد داشت تا اشتباهات فصل گذشته را بنویسد و یکی از بازیکنان پپ گواردیولا را پشت سر بگذارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/18/its-simple-wes-brown-urges-manchester-united-to-keep-erik-ten-hag-for-one-more-season-279047/ منبع: