گاسپرینی: حذف لیورپول بیشتر از قهرمانی ارزش داشت


سرویس خبر شماره: 2015552
آوریل 31, 1403 در 2:25 ق.ظ.
4.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

جانپیرو گاسپرینی در نشست خبری پس از دیدار مقابل لیورپول، پیروزی مقابل این تیم را تاریخی و ارزشمند خواند.

گاسپرینی: حذف لیورپول بیشتر از قهرمانی ارزش داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آتالانتا با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یابد. گاسپرینی این ارتقاء را در کنفرانس پس از بازی بسیار ارزشمند دانست.

امشب 1-0 باخت؟
این احتمالاً قابل قبول ترین شکست است (می خندد). من واقعا برای این بچه ها افتخار می کنم و خوشحالم، آنها فوتبالیست های بزرگ و افراد بسیار قابل اعتمادی هستند.

آیا این ارتقاء ارزش یک جام را دارد؟
این دو بازی مقابل لیورپول مستحق دو مدال گرانبها هستند. شاید ارزش آنها بیشتر از جام قهرمانی باشد. باید بگویم وقتی با چنین تیمی به این نتایج در تاریخ آتالانتا می رسید واقعا افتخارات ارزشمندی کسب کرده اید.

2012591

آیا سهمیه تیم پنجم لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا می رسد؟
ما بسیار خوشحالیم که شرکت کردیم و به پیشرفت فوتبال ایتالیا کمک کردیم. وقتی هفت سال پیش این ماجراجویی را شروع کردیم، تردیدهای زیادی وجود داشت، ما نیز این مسئولیت را احساس کردیم، کمک بزرگی به فوتبال ایتالیا کردیم.

حضور در نیمه نهایی؟
ما افتخار می کنیم که بخشی از تیم های نیمه نهایی هستیم. در قرعه کشی یک چهارم نهایی خیلی ها لیورپول را نمی خواستند، اما من آنها را دوست داشتم. البته شوخی کردم، قصدی هم نداشتم. کمترین شانس را برای صعود به نیمه نهایی داشتیم و سپس این دو دیدار را انجام دادیم که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی