فولهام مقابل لیورپول: 10 نکته کلیدی که باید قبل از اولین پیروزی از 6 بردی که باید بدانید – لیورپول اف سی

لیورپول روز یکشنبه مقابل فولام یک بازی ناخوشایند دیگر در لیگ برتر را پیش رو دارد، اما تنها یک برد برای قرمزها در رقابت قهرمانی مفید خواهد بود.

فولام مقابل لیورپول

لیگ برتر (33) | کلبه کریون
21 آوریل 2024 | 4:30 بعد از ظهر (BST)


شاگردان یورگن کلوپ اخیراً یک نوسان واقعی داشته اند، به خصوص در خانه مقابل کریستال پالاس آخر هفته گذشته، اما اکنون نمی توان لغزش های بیشتری را تحمل کرد.

روز یکشنبه، لیورپول به تیمی از فولام می رود که برای این فصل بازی کمی دارد، اما این بدان معنا نیست که کار سختی نخواهد بود.

در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از بازی بدانید.

1. اولین مورد از شش برنده احتمالی

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: lm' لیورپول برای هواداران پس از بازی دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین بی سی آتالانتا و لیورپول اف سی در ورزشگاه اتلتی آتزوری دیتالیا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با پایان رویای لیورپول در لیگ اروپا، اکنون تنها تمرکزش روی لیگ و این شش بازی بزرگ باقی مانده در این فصل است.

این احتمال وجود دارد که قرمزها باید در هر بازی پیروز شوند تا شانسی برای افتخار داشته باشند، با توجه به بی امان بودن و برخورد مهربان من سیتی.

این بازی روز یکشنبه در فولام شروع می شود، اما اگر لیورپول می خواهد با رکورد 100 درصدی به پایان برسد، به پیشرفت های بزرگی نیاز است.

بدون اینکه خیلی منفی باشد، شواهد فعلی نشان می‌دهد که در بازی‌های بیشتری امتیازات حذف می‌شود.

با این حال، دوران سلطنت کلوپ نمی‌تواند با ناله تمام شود، بنابراین امیدواریم که آلمانی و بازیکنانش آخرین عجله افسانه‌ای را داشته باشند.

2. لیگ برتر فولام نیز در این فصل برگزار می شود

لیورپول، انگلستان - شنبه، 12 آگوست 2023: مارکو سیلوا، مدیر فولام، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه اورتون و فولام اف سی در گودیسون پارک.  فولام 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

نبردهایی در بالا و پایین لیگ برتر و همچنین چهار مسابقه برتر در جریان است، اما فولام در هیچ یک از آنها دخالت ندارد.

تیم مارکو سیلوا یکی از فراموش نشدنی ترین تیم ها در این فصل بوده است، اما این یک تعریف و تمجید است.

فولام در رده دوازدهم جدول قرار دارد و سیلوا آنها را به یک لباس برتر تبدیل کرده است.

کوتاجرز در این فصل در خانه مقابل آرسنال پیروز شده است، که باید به عنوان یک هشدار واقعی برای لیورپول عمل کند.

فرم – 5 نفر آخر در تمام مسابقات

فولام (جدیدترین LR): W، L، L، D، W
لیورپول: W، L، L، D، W

3. چه کسی برای لیورپول مصدوم است؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: کانر بردلی بازیکن لیورپول به دلیل مصدومیت در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد تحت درمان قرار گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دوباره هیچ نگرانی جدیدی برای لیورپول در مورد تناسب اندام وجود ندارد، که یکی از نکات مثبت اصلی نمایش در حال حاضر است.

کانر بردلی پس از آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در خانه پالاس یکشنبه گذشته همچنان مفقود است و بازگشت او به تمرینات برای شروع ماه مه پیش بینی شده است.

هیچ چیز در رابطه با جوئل ماتیپ، تیاگو و بن دواک تغییر نکرده است، که همه آنها احتمالاً در این فصل دیگر بازی نخواهند کرد، در حالی که استفان باجستیچ پس از یک بازی با تیم زیر 21 ساله ها در حال بازگشت به آمادگی جسمانی است.

در غیر این صورت، کلوپ یک تیم کاملا مناسب برای انتخاب دارد.

4. زمان چرخاندن XI؟

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: ترکیب بازیکنان لیورپول برای عکس گروهی تیمی قبل از بازی مرحله دوم یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین بی سی آتالانتا و لیورپول اف سی در استادیوم اتلتی آتزوری دیتالیا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ سه تغییر در برد 1-0 خارج از خانه مقابل آتالانتا در روز پنجشنبه انجام داد و از دیدن چرخش بیشتر در فولام تعجب نخواهید کرد.

ابراهیما کوناته برای انجام مسابقات در زمان کوی فایر تلاش می کند و این چهارمین بازی متوالی خواهد بود، بنابراین جارل کوانسا احتمالا در خط دفاعی ترجیح داده می شود.

واتارو اندو باید در خط میانی بازگردد و به الکسیس مک آلیستر اجازه دهد تا زمین را بیشتر کند.

دومینیک زوبوسلای و کرتیس جونز هر دو برای رسیدن به فرم برتر تلاش می‌کنند، بنابراین به راحتی می‌توان دید که راهی برای هاروی الیوت ایجاد می‌کند.

داروین نونز ممکن است به خط حمله بازگردد، اما انصافاً کودی گاکپو، او یکی از بهترین بازیکنان لیورپول اخیرا بوده است و دیوگو جوتا باید در میدان باشد.

پیش بینی تیم لیورپول: آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، کوانسا، ون دایک، رابرتسون؛ اندو، الیوت، مک آلیستر؛ صلاح، دیاز، جوتا

5. فولام چگونه صف آرایی خواهد کرد؟

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 10 ژانویه 2024: توسین آدارابیویو (L) از فولام و لوئیس دیاز از لیورپول در جریان بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال لیگ برتر فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فولام آخر هفته گذشته در خارج از خانه مقابل وستهام یک برد قابل توجه 2-0 کسب کرد و تمام هفته فرصت داشت تا برای لیورپول آماده شود.

دلیلی وجود ندارد که سیلوا در تیمش تغییراتی ایجاد کند، به خصوص با توجه به نتیجه در دفعه قبل، بنابراین کوتاجرز می تواند بدون تغییر بماند.

توسین آدارابیویو دوباره مردی کلیدی در دفاع میانی خواهد بود که فصلی قدرتمند را سپری کرده است، در حالی که ژائو پالهینیا، هافبک مرتبط با لیورپول، یک ماشین تکل دهنده عظیم است.

هیچ بازیکنی در لیگ برتر در این فصل (130 تکل) بیشتر انجام نداده است.

در همین حال، الکس ایووبی و ویلیان می توانند در هر دو جناح حضور داشته باشند، با رودریگو مونیز چشمگیر که در 14 شروع لیگ برتر در فصل 2023/24 هشت گل به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی فولام: لنو؛ Castagne، Adarabioyo، Bassey، Robinson; لوکیچ، پالهینها؛ ایووبی، پریرا، ویلیان؛ مونیز

6. “باید شروع به چرخش کنیم”

کلوپ هنگام پیش‌نمایش درگیری و دویدن پیش رو، می‌داند که برای ماندن در رقابت قهرمانی نزدیک به کمال لازم است:

موضوع واضح است: اگر می خواهید در لیگ برتر قهرمان شوید، باید به کمال نزدیک شوید.

و اگر ما کامل نیستیم، شما باید با شکست‌ها به بهترین شکل ممکن یا به بهترین نحو برخورد کنید – و این کاری است که ما اکنون انجام می‌دهیم.

بنابراین، اگر بخواهید، یک هفته عقب‌نشینی داشتیم، با سه بازی که زیاد دوست نداشتیم، مخصوصاً نتایج را دوست نداشتیم، و اکنون باید شروع به تغییر کنیم.»

7. تریلرهای گذشته کلبه کریون

لندن، انگلیس - چهارشنبه، 12 فوریه 2014: استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، در جریان بازی لیگ برتر در کریون کوتیج، گل سوم را به فولام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

چیزی در مورد لیورپول و درام اواخر در فولام وجود دارد، با دو بازی کلاسیک لیگ برتر.

ضربه آخر یوسی بنایون در سال 2008/09 احساس می کرد که قرمزها را کنترل رقابت قهرمانی را در اختیار گرفته است، در لحظه ای که برای اعصار مختلف بود.

مسلماً لیورپول در آن فصل قهرمان لیگ نشد، اما همچنان هدفی بود که برای همیشه گرامی خواهد داشت.

به طور مشابه، پنالتی استیون جرارد در فولام در فوریه 2014 یک گل بزرگ بود، اما من سیتی در نهایت در نبرد قهرمانی پیروز شد.

قرمزها از دسامبر 2011، زمانی که کلینت دمپسی تک گل را به ثمر رساند، در کریون کوتیج شکست نخورده اند، اما در روز افتتاحیه فصل گذشته در آنجا با تساوی ناامیدکننده 2-2 متوقف شدند.

یک برد آرام خوب این بار بسیار قدردانی خواهد شد!

8. آیا می دانستید؟

محمد صلاح از لیورپول در جریان بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه گیویس، برگامو، ایتالیا.  تاریخ تصویر: پنجشنبه 18 آوریل 2024.

ولخرجی لیورپول در مقابل دروازه اخیراً به خوبی ثبت شده است و آماری که یک بار تلخ بود، مبارزات آنها را خلاصه می کند.

قرمزها اکنون نتوانسته اند در 337 دقیقه آخر بازی خود از بازی باز گلی به ثمر برسانند.

از آن زمان تا کنون، تنها دو پنالتی برای محمد صلاح به ثمر رسیده است که نشان می دهد لیورپول چقدر بیهوده بوده است.

اینطور نیست که آنها در این مدت فرصت های زیادی خلق نکرده باشند!

9. Pawson مسئولیت در Craven Cottage را بر عهده می گیرد

لیورپول، انگلستان - شنبه، 21 اکتبر 2023: کریگ پاوسون، داور مسابقه، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و اورتون اف سی، بیست و چهل و سومین دربی مرسی ساید، در آنفیلد به اشلی یانگ بازیکن اورتون کارت زرد نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کریگ پاوسون به عنوان داور بازی یکشنبه تایید شد، سومین بازی او با لیورپول در فصل 2023/24 تا به امروز.

اولی برد 2-0 در خانه اورتون در لیگ برتر بود که باعث اخراج اشلی یانگ شد و دومی پیروزی 3-0 مقابل ساوتهمپتون در دور پنجم جام حذفی انگلیس بود.

پاوسون همچنین داور چهارم در برد دراماتیک 2-1 خارج از خانه مقابل نیوکاسل در اوایل مبارزات انتخاباتی بود، زمانی که ویرجیل فن دایک به دلیل رفتارش با مسئولان محرومیت طولانی‌تری دریافت کرد.

در همین حال، تونی هرینگتون در VAR است، ریچارد وست دستیار او در استوکلی پارک است و سم آلیسون در چهارمین وظیفه رسمی خود است.

مارک پری و وید اسمیت کمک داوران پاوسون هستند.

10. بازی را با TIA دنبال کنید

لندن، انگلستان - شنبه، 6 آگوست 2022: نمایی کلی قبل از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بازی فولام و لیورپول از ساعت 4 بعدازظهر (BST) در Sky Sports Main Event به صورت زنده پخش می‌شود و شروع آن ساعت 16:30 است.

هری مک مولن آماده است تا به‌روزرسانی‌های دقیقه به دقیقه وبلاگ زنده TIA را در اختیار شما قرار دهد و از ساعت 3:45 بعدازظهر با شما همراهی کند.

بیا تو قرمزها

https://www.thisisanfield.com/2024/04/fulham-vs-liverpool-10-key-things-to-know-ahead-of-the-first-of-6-must-wins/ منبع: