لاپورتا: تماشای پیروزی اینتر مثل شکنجه بود



سرویس خبر شماره: 1850267
05 نوامبر 1401 در 00:55
8.2K ​​|

0نقطه نظر

متأسفانه هیچ معجزه ای رخ نداد

خوان لاپورتا، رئیس بارسا پس از باخت تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت که تماشای پیروزی اینتر مقابل ویکتوریا و پایان خروج بارسا مانند شکنجه است.

لاپورتا:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسا امشب در حالی به مصاف بایرن رفت که می دانست شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. اینتر با چهار گل ویکتوریا پلژن را در سن سیرو شکست داد و بارسا را ​​از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. بارسا با روحیه ضعیفی در زمین ظاهر شد و در نهایت 0-3 شکست خورد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا در پایان بازی گفت:“متاسفانه هیچ معجزه ای برای ما اتفاق نیفتاد. من باید از هوادارانمان تشکر کنم که در چنین شب سختی به خوبی از تیم حمایت کردند. ما بهترین هواداران جهان را داریم. امشب برای رویارویی با بایرن سخت بود و “ما شکست خوردیم، اما ما هستیم. ما هنوز لالیگا و مسابقات دیگر را داریم. می‌دانستیم که در مرحله بازسازی تیم فراز و نشیب‌هایی در پیش دارد، اما نشان دادیم که در حال پیشرفت هستیم.»

لاپورتا ادامه دادبایرن تیم بسیار فشرده و قدرتمندی است. بایرن، اگرچه بهترین تیم اروپا نیست، اما مطمئنا یکی از بهترین هاست. برای ما، زمانی که از حذف خود مطمئن شدیم، اوضاع پیچیده شد. تماشای پیروزی اینتر مقابل ویکتوریا مثل شکنجه بود، ما منتظر معجزه بودیم، اما این اتفاق نیفتاد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی