مرادمند در مسیر مبارزه؛ ادامه بده

محمدحسین مردمند در ابتدای فصل کمی دیر به اردوی آبی ها پیوست و طبیعی بود که وارد ایده های اولیه ساپینتو نشود.

مرادمند در مسیر مبارزه؛  ادامه بده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی دیگر از مواردی که به محمدحسین مردمند اجازه حضور در ترکیب ثابت استقلال را نداد، فاصله چند ماهه وی با شرایط رقابتی بود. اتفاقی که هیچ دخالتی در آن نداشت. با این حال محمدحسین مرادمند در بازی مقابل فولاد عملکرد خوبی داشت و با بازگشت به تیم همانطور که خیلی ها فکر می کردند عارف غلامی در بازگشت به اردو نیمکت نشین خواهد شد اما ترجیح ساپینتو بعد از عارف غلامی. بازگشت این بود که به ترکیب تیم او در قلب خط دفاع دست نزنیم.

حتی اگر ساپینتو عارف غلامی یا سیلوا را به محمدحسین مرادمند ترجیح دهد، این مدافع باتجربه ناامید نمی شود و به تلاش خود در تمرینات جمعی ادامه می دهد تا فرصتی دوباره به او بدهد. به نظر می رسد این بار اگر مرمند موفق به حضور در این تیم شود، مانند آخرین باری که به دلیل یک اتفاق غیرقابل پیش بینی در ترکیب قرار گرفت، از ترکیب خارج نخواهد شد اما این بار شرایط متفاوت است. او در تلاش است تا با تمرینات فنی خوب به تیم بازگردد.

این بهترین تصمیم تیم پر استعداد استقلال است. ناراحتی دردی را دوا نمی کند و تنها راه تغییر شرایط، تمرین خوب و قرار گرفتن در شرایط ایده آل است. در این صورت وقتی ساپینتو تصمیم به تغییر خط دفاعی تیمش بگیرد، بدون شک محمدحسین مرادمند گزینه اصلی بازی خواهد بود. البته محمدحسین مردمند تنها کسی نیست که این روزها در چنین شرایطی قرار گرفته است. در استقلال این روزها حتی صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بازیکنان ملی پوش هم روی نیمکت می نشینند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1850071
03 نوامبر 1401 در 09:04 ب.ظ |
3.7 هزار |

1نقطه نظر