من به شانس اعتقادی ندارم. این نتایج تصادفی نیست / شلیک تقصیر من بود!

روحیه بارسلونا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا چندان خوب نیست و آبی ها اگر می خواهند به قهرمانی لالیگا امیدوار باشند، باید در دیدار مقابل رئال مادرید پیروز شوند. در صورت برد رئال مادرید اختلاف به 11 امتیاز می رسد و قهرمانی در اینجا برای بارسلونا به پایان می رسد.

به گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی در نشست خبری پیش از بازی گفت که می خواهد بازیکنانش احساسات بد خود را به انگیزه برای ال کلاسیکو تبدیل کنند. “ما باید بتوانیم ذهنیت خود را تغییر دهیم. امیدوارم این عصبانیت، این ناامیدی و این ناتوانی در این مسابقه به نفع ما باشد.” ما یک رئال مادرید قوی و آتشین را پیش روی خود داریم.

سرمربی بارسا در مورد دیدار رئال و سیتی نیز صحبت کرد و افزود: آنها چندین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند و این باعث می شود با آرامش بیشتر و اضطراب کمتری بازی کنند. من به شانس اعتقاد ندارم، اما به کار دفاعی اعتقاد دارم. همه در رئال تلاش کردند. بله، سیتی موقعیت های واضحی را از دست داد، اما فوتبال همین است. رئال مادرید در سه سال گذشته دو بار سیتی را حذف کرده است و این تصادفی نیست. ما با چنین تیمی در اسپانیا رقابت می کنیم.

ژاوی در توضیح محرومیتش در دیدار مقابل پاری سن ژرمن نیز گفت: تقصیر من بود، باید بهتر خودم را کنترل می کردم، در دیدار مقابل پاری سن ژرمن اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، من هم این کار را کردم.

این مربی جوان همچنین با تایید اینکه درباره درگیری های داخلی رونالد آرائوخو و ایلکای گوندوگان حرفی برای گفتن وجود ندارد، گفت: وقتی قصد بدی وجود ندارد، مشکلی وجود ندارد، مشکل حل شده است.

بیشتر بخوانید: هیچ بهانه ای پذیرفته نیست/ ال کلاسیکو آخرین شانس ژاوی در بارسلونا است

سرویس اخبار فوتبال خارجی