موضع باشگاه پرسپولیس درباره آینده اسمار ویرا/ منتظر باشید!



عملکرد تیم پرسپولیس در هفته های اخیر با اسمار قابل دفاع بوده و به همین دلیل باشگاه از این مربی برزیلی درخواست تمدید برنامه برنامه کرده است.

تمدید قرارداد اسمار توسط باشگاه پرسپولیس گمانه زنی رسانه ای نیست و رضا درویش به عنوان مدیرعامل این باشگاه این خبر را تایید کرد. در پی این اعلام رسمی، برخی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس در تماس های محرمانه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از او خواستند برای تمدید قرارداد اسمار عجله نکند و فصل به پایان برسد.

برخی از پیشکسوتان به صورت علنی و در گفتگو با رسانه ها نظر خود را اعلام کردند از جمله حمید درخشان که خود این شرایط را تجربه کرد. وی در خصوص تمدید قرارداد اسمار توسط باشگاه پرسپولیس به رضا درویش گفت: باید صبور باشیم و ببینیم در دیدارهای باقی مانده چه می شود و ببینیم این مربی موفق به کسب جام می شود یا خیر. یعنی ابتدا باید مشکل را تشخیص دهید و سپس این داستان را دنبال کنید. این به این زودی اتفاق نخواهد افتاد ببينيد اين مربي حدود 10 بازي سرمربي بود و در 4، 5 بازي تيم خيلي خوب بود، ولي در دو سه تاي آنها از نظر اقتصادي كار كرد. باید بگذاریم آن روند به همان چهار پنج بازی خوب برگردد و این روند را ادامه دهیم. برش باید ملاک باشد».

رضا درویش به تماس ها و مصاحبه های پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پاسخی نداد.

این شاید ترفندی برای ارتقای روحیه کادر فنی در هفته های آخر باشد و بالاتر از همه بازیکنان به این نتیجه برسند که باید در هفته های آخر برای تیم و این کادر فنی جان خود را بدهند. در غیر این صورت، خطر از دست دادن موقعیت فعلی خود را دارند. از طرفی تمدید قرارداد اسمار در این مقطع به نفع این تیم خواهد بود. زیرا در صورت کسب عنوان قهرمانی مبلغ تمدید قرارداد عثمر افزایش می یابد یا خیر.

پس از انتخاب اسمار به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مقرر شد قرارداد اولیه او تا پایان فصل باشد و عملکرد خوبی از خود نشان دهد، این قرارداد تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: به بهانه محرومیت نکونام و عثمر; مربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!/چرا قوانین بین المللی در فوتبال ایران اعمال نمی شود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال