پیروزی توپچی ها در ولوز/آرسنال به طور موقت لیگ برتر را رهبری می کند

پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا پس از باخت به بایرن مونیخ، لیگ برتر تنها امید توپچی ها برای کسب جام در این فصل است. آنها امشب با غلبه بر ولورهمپتون پیش افتادند و اکنون باید امیدوار باشند که منچسترسیتی بتواند آنها را مقابل برایتون در روز پنجشنبه متوقف کند.

بازی آرام و بدون موقعیت شروع شد. آرسنال که چهارشنبه شب بازی سختی را پشت سر گذاشت در این بازی حضور داشت اما به دلیل خستگی نتوانست موقعیت ایجاد کند. پس از 15 دقیقه که توپ در میانه میدان بود، در دقیقه 45 آرسنال موفق به گلزنی شد. تروسارد درست خارج از محوطه جریمه مالکیت توپ را به دست آورد و در حالی که آرسنال پیروز به رختکن بازگشته بود، دروازه ولوز را با یک شوت باشکوه باز کرد.

در 20 دقیقه پایانی توپ در میانه میدان بود و هیچ حمله ای از سوی دو تیم صورت نگرفت تا اینکه در دقیقه 5+90 اودگارد در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد. بازی را با نتیجه 2-0 پیروز شد تا آرسنال به پایان برسد. شاگردان میکل آرتتا با این پیروزی 74 امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی موقتاً در صدر جدول قرار گرفتند.

سرویس اخبار فوتبال خارجی