کل باشگاه 2 امتیاز است


سرویس خبر شماره: 2013128
20 آوریل 1403 در 2:35 ب.ظ.
325 امتیاز خبر

1نقطه نظر

از مهاجری و میثاقیان تا نکونام و پرسپولیس.

این روزها تقریبا فوتبال ایران در تمامی سطوح از جمله لیگ برتر، آزادگان و دسته دوم به روزهای حساس خود رسیده است.

کل باشگاه 2 امتیاز است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اکنون در تمامی لیگ های فعال شرایطی ایجاد شده که تکلیف بهترین تیم ها مشخص می شود و خود را از بقیه جدا می کنند و برگه برد در دست تیم هاست. و مربیانی که میانگین امتیاز آنها در هر بازی بیشتر از 2 باشد.

در لیگ دسته دوم این روزها 4 تیم در 2 گروه برای صعود به رقابت می پردازند که در این بین تیم های کویر مقوا و زهری با میانگین 2 امتیاز از هر بازی در صدر گروه خود قرار دارند. شهرداری نوشهر با هدایت اکبر میثاقیان با آماری مشابه و کسب 40 امتیاز از 20 مسابقه خود را برای صعود آماده می کند. در میان دسته اخیر، بهمن تهران با هدایت محسن ایران نژاد کمی نتایج بهتری کسب کرده و میانگین امتیاز آنها در هر مسابقه برابر با 1.2 است.

در لیگ برتر اما شرایط متفاوت است. خیبر خرم آباد زیر نظر رضا مهاجری فعالیت می کند و با وجود اینکه در 12 بازی از 13 بازی اخیر خود پیروز شده است، اکنون در 25 بازی 58 امتیاز کسب کرده است و میانگین امتیاز قابل توجه 2.3 در هر بازی را به دست آورده است. در همین رده چادرملو اردکان در رده دوم قرار گرفت و در هر مسابقه 1.2 امتیاز کسب کرد و پس از آن فجر سپاسی شیراز با 54 امتیاز در 26 مسابقه تقریباً 2 امتیاز از هر مسابقه ذخیره کرد.

از سوی دیگر در لیگ برتر رقابت بین سرخابی های پایتخت شدت گرفته و دو تیم با میانگین 1.2 امتیاز در هر بازی برای قهرمانی رقابت می کنند. با این تفاوت که امتیازات استقلال را جواد نکونام و امتیازات پرسپولیس را مشترکاً یحیی گل محمدی و عثمر ویرا به دست آوردند.

در مجموع خیبر خرم آباد با سرمربیگری باتجربه خود رضا مهاجری نسبت به سایر تیم ها بازی های بیشتری انجام داده است اما در صدر جدول امتیازات هر بازی قرار دارد و بالاتر از استقلال، پرسپولیس، چادرملو و بهمن قرار دارد.

1- خیبر خرم آباد 2.3 امتیاز
2- استقلال 1.2 امتیاز
3- پرسپولیس 1.2 امتیاز
4- چادرملو اردکان 1.2 امتیاز
5- بهمن تهران 1.2 امتیاز
6- فجر سپاسی 2 امتیاز
7- نیروی زمینی 2 امتیاز
8- کویر مقوی تهران 2 امتیاز
9- شهرداری نوشهر 2 امتیاز

مجله اخبار فوتبال داخلی