ژوزه مورینیو کاملا کارش را تمام کرده است. او توانایی مربیگری را ندارد!

آنتونیو کاسانو، ملی پوش سابق ایتالیا که مدتی را در رئال مادرید و رم سپری کرد، از زمانی که مورینیو کفش هایش را آویزان کرد، مرتبا از او انتقاد کرده است. او قبلا گفته بود که سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد “به فوتبال اهمیتی نمی دهد”. او دوست ندارد کار کند، نمی داند چگونه ارتباط برقرار کند یا صحبت کند.

مورینیو گاهی اوقات به او پاسخ داده است، اما کاسانو اکنون به LaDomnica Sportiva گفته است: “مورینیو کاملاً به عنوان مربی تمام شده است. او دیگر توانایی مربیگری را ندارد، او به همان کارهای 10 سال پیش ادامه می دهد. او بازی نکرد. با لئاندرو پاردس و ادواردو بووه را به لورنزو پلگرینی ترجیح داد.”

مورینیو تنها سرمربی باتجربه‌ای نیست که مورد انتقاد کاسانو قرار می‌گیرد، ستاره سابق یوونتوس درباره ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس می‌گوید: “اینتر در این فصل بسیار بسیار قوی‌تر است، اما آلگری که می‌گوید دوران حرفه‌ای او بر اساس نتایج است، هدایت این تیم را بر عهده داشته است. سه سال است که او چیزی نبرده است، وقت توقف است. او باید فصل گذشته این کار را می کرد.” یووه 17 بازیکن بین المللی دارد و 160 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات خرج کرده است، اما فوتبال او ضعیف و بی دقت است به نظر می رسد که بازیکنان نمی توانند سه پاس پشت سر هم انجام دهند.”

مورینیو که در دوران مربیگری خود افتخارات زیادی کسب کرده است، قصد دارد تابستان امسال به کار بازگردد و پیشنهاداتی از لیگ برتر، بوندسلیگا و لیگ حرفه ای عربستان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: سرمربی پرتغالی به شعارها پاسخ داد; هواداران همه چیز را می بینند/ از یک مربی به خاطر قیافه اش بدشان می آید!

ژوزه مورینیو کاملا کارش را تمام کرده است.  او توانایی مربیگری را ندارد!

سرویس اخبار فوتبال خارجی