آرسنال آماده پرداخت 110 میلیون یورو برای آس رئال مادرید است

طبق گزارش‌ها، آرسنال، رهبر لیگ برتر، به دنبال جذب ادواردو کاماویگا، هافبک رئال مادرید است. غول های انگلیسی حاضرند 110 میلیون یورو (119.06 میلیون دلار) بپردازند تا او را از پایتخت اسپانیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دریافت کنند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، علاقه مند به جذب ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی است

غول‌های انگلیسی آرسنال یکی از بهترین تیم‌ها را در این بازی دارند، اما میکل آرتتا، سرمربی، ظاهراً کاملاً راضی نیست. طبق گزارش روزنامه اسپانیایی Defensa Central، دستیار سرمربی سابق منچسترسیتی احساس می کند هنوز در خط هافبک باید کار انجام شود و بازیکنی را که می خواهد تابستان آینده به شمال لندن بیاورد را شناسایی کرده است.

به گفته منبع فوق، آرتتا، هافبک رئال مادرید، کاماوینگا را به عنوان یک بازیکن بالقوه تغییردهنده بازی می بیند، که یک بازیکن مهم برای تیمش است. عزم او به این حد است که این بازیکن اسپانیایی آماده است تا پول حیرت آور 110 میلیون یورویی (119.06 میلیون دلار) را برای جذب این بازیکن 21 ساله از استادیوم سانتیاگو برنابئو بپردازد.

آرسنال تابستان گذشته با اضافه کردن دکلان رایس به جمع خود، خط هافبک خود را به طور قابل توجهی تقویت کرد. با این حال، مرد انگلیسی شریکی ندارد که بتواند در آینده ای قابل پیش بینی در کنار او صف آرایی کند. توماس پارتی و جورجینیو دو بازیکنی هستند که به طور طبیعی می توانند به عنوان شریک رایس در سیستم دابل پیوت عمل کنند، اما هیچ کدام از بازیکنان احتمالا برای مدت طولانی در باشگاه نمی مانند. در حالی که پارتی مستعد مصدومیت است، جورجینیو کاملاً در سمت اشتباه 30 قرار دارد و به سرعت در حال افول است. احتمال انتقال هر دو بازیکن در پایان فصل 2023-24 وجود دارد.

رئال مادرید حاضر به فروش ادواردو کاماویگا نیست

متقاعد کردن رئال مادرید برای فروش کاماویگا کار آسانی نخواهد بود، زیرا این باشگاه بسیار بازیکن فرانسوی را قطعه مهمی از آینده خود می داند.

با توجه به اینکه انتظار می رود لوکا مودریچ در پایان فصل 2023-2024 جدا شود، کاماویگا فرصت های بیشتری برای حضور در وسط پارک خواهد داشت. البته تونی کروس، جود بلینگهام، اورلین چوآمنی و فدریکو والورده همچنان بالاترین رتبه را در اختیار دارند، اما بازیکن سابق رن به دلیل تطبیق پذیری بی نظیرش باید بتواند دقایقی را برنده شود.

لوس بلانکوس در نوامبر 2023 قرارداد کاماوینگا را تمدید کرد و او را تا ژوئیه 2029 به باشگاه بست. سفیدپوشان همچنین در وضعیت اقتصادی عالی قرار دارند، به این معنی که برای جذب بازیکنان جدید نیازی به فروش بازیکنان ندارند. این تصمیم ممکن است در نهایت به کاماوینگای جوان ختم شود، که باید بین یک نقش معمولی اما نه در تیم اصلی در مادرید و یک تیم اصلی برای یک قدرت برتر لیگ برتر در لندن یکی را انتخاب کند.

ملی پوش 15 ملی پوش فرانسه تاکنون 132 بازی برای رئال مادرید انجام داده است. او دو گل زده و شش پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/report-arsenal-real-madrid-110-million/ منبع: