کلوپ مشکلات مالی «واقعی» را که در لیورپول تجربه کرده است فاش کرد

یورگن کلوپ اغلب به دلیل توانایی اش در مدیریت محدودیت های مالی در لیورپول مورد تحسین قرار می گیرد و این بازیکن 56 ساله درباره مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کند صحبت می کند.

در صحبت با مطبوعات پیش از دربی مرسی ساید، از این آلمانی پرسیده شد که آیا حضور در رقابت قهرمانی برای قرمزها یک موفقیت بیش از حد است یا خیر؟ اول از همه، مهم نیست که من چه فکر می کنم، زیرا ما را با انتظارات، انتظارات منفی محدود نمی کنم.

به‌عنوان باشگاهی مانند لیورپول، قبل از فصل، مشخص است که همه چیز را پیش ببریم… ما سال گذشته به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکردیم، این از نظر مالی یک مشکل واقعی برای یک باشگاه فوتبال (مانند لیورپول) است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) هشدار کلوپ به لیورپول در مورد دربی مرسی ساید به معنای “خیلی بیشتر از سه امتیاز”

این مطمئناً هزینه های تابستانی ما را چشمگیرتر می کند زیرا اگر باشگاه به دلیل عدم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا چنین مشکلاتی را تجربه کرده است، مالکان ما مطمئناً از سرمربی حمایت می کنند.

بیایید امیدوار باشیم که وقتی ما کمپین را با جایزه نهایی که همه آرزویش را داریم به پایان برسانیم، باشگاه بتواند روز دستمزد بالایی داشته باشد.

می توانید نظرات کلوپ (از ساعت 15:59) را از طریق باشگاه لیورپول در یوتیوب تماشا کنید:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/23/klopp-reveals-financial-problems/ منبع: