کین باورنکردنی، فردی بالاتر از همه منچستریونایتد!


سرویس خبر شماره: 1979600
22 نوامبر 1402 ساعت 05:53 |
1.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گل در 11 بازی بیشتر از آقای گل فصل گذشته

هری کین بیش از بسیاری از تیم های مطرح فوتبال در فصل جدید اروپا گل زده است.

کین باورنکردنی، فردی بالاتر از همه منچستریونایتد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد این روزهای هری کین نمایشی انکارناپذیر از دوران سلطنت یک انگلیسی در سرزمین های آلمان است. هری کین از زمان امضای قرارداد با بایرن مونیخ به شخصیت اصلی تمامی پیروزی های این تیم در هالیوود تبدیل شد و با دو گلی که در دیدار این هفته مقابل هایدنهایم در پیروزی چهار امتیازی این تیم به ثمر رساند، تعداد گل هایش را به ثمر رساند. شماره 17!

اگر هری کین یک تیم بود، لاتزیو و منچستریونایتد دو تیم لیگ قهرمانان اروپا بودند، همراه با ده تیم بوندسلیگا، شانزده تیم لیگ 1 فرانسه، یازده تیم لالیگا، یازده تیم لیگ انگلیس. و چهارده تیم از سری آ ایتالیا. بیشتر گل ها زده شد و همین آمار به تنهایی گواه مرگبار بودن این مهاجم خشن است.

البته این آمار فردی با شرایط تیمی متفاوت است و نتایج لورکوزن عاملی است که می تواند هری کین را در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا ناکام بگذارد تا این ستاره سرشناس فوتبال جهان نتواند کلکسیون افتخارات خود را به خوبی انجام دهد. جوایز فردی .

سر پیچواقعیت دیگری که ما را شوکه می کند این است که متوجه شویم اگر به جدول گل های بوندسلیگا 2022/23 نگاه کنیم، هری کین از تعداد گل های نیکلاس ولکروگ در میانه های لیگ و در هفته یازدهم پیشی گرفته است و فاصله زیادی ندارد. از این انتظار که در پایان فصل با پشت سر گذاشتن آمار گرد مولر و رکورد 41 گل لواندوفسکی در فصل باقی بماند و به طور میانگین اگر بخواهیم فرم هری کین را تا پایان فصل در نظر بگیریم. میانگین 1.5 گل در هر بازی یا به عبارتی با حفظ این عملکرد تا پایان فصل 52 گل به ثمر می رساند که قطعا آماری غیر ممکن خواهد بود اما توجه به صحبت های توخل همه چیز را ترسناک تر می کند.

توماس توخل، سرمربی هری کین به بایرن مونیخ گفت: او یک مهاجم در سطح جهانی است. من مشتاقانه منتظر زمانی هستم که هری کین اینجا را به عنوان خانه خود بپذیرد و احساس امنیت کند، آن زمان است که شما هری کین واقعی را خواهید دید!
با این تعاریف، این روزهای هری کین تنها آغازی برای درخشش بیشتر خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی