فابریزیو رومانو در مورد علاقه سه نفره لیگ برتر به ستاره رئال مادرید صحبت می کند

فابریتزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، حکم خود را در مورد علاقه لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد به فرلاند مندی، مدافع چپ رئال مادرید اعلام کرده است. به گفته این روزنامه نگار، لوس بلانکوس هنوز تصمیم نگرفته است که با مدافع چپ گزینه اول خود چه کند اما با سه دفاع چپ وارد فصل 2024-25 نخواهد شد.

رئال مادرید علاقه مند به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ است

آلفونسو دیویس، مدافع چپ پاشنه جت بایرن مونیخ ممکن است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید بپیوندد. بر اساس گزارش ها، این بازیکن کانادایی با هیئت مدیره فعلی بایرن مونیخ بهترین شرایط را ندارد و تمایلی به تمدید قرارداد ندارد.

طبق گزارش ها، دیویس تمایل دارد به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برود و لوس مرنگس نیز علاقه مند به انجام آن است. با این حال، آنها تنها در تابستان امسال برای او نقل مکان خواهند کرد که بایرن قیمت درخواستی قابل قبولی برای این مدافع تعیین کند. در غیر این صورت، در ژوئن 2025 زمانی که بازیکن آزاد می شود، برای او بازخواهند گشت.

لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد می خواهند از بلاتکلیفی پیرامون آینده مندی استفاده کنند

اگر دیویس به برنابئو برود، مندی و فران گارسیا دو مدافع چپ رئال مادرید تحت فشار زیادی قرار خواهند گرفت. مندی حتی ممکن است ترجیح دهد از باشگاه جدا شود، زیرا بعید است که بخواهد در کمانچه دوم بعد از ملی پوش کانادایی بازی کند. به گفته نشریه فرانسوی L’Equipe، مثلث لیگ برتر، لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد همگی وضعیت مندی را تحت نظر دارند و ممکن است اگر فرصتی پیش بیاید، ضربه بزنند.

رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside در مورد انتقال احتمالی دیویس به رئال مادرید صحبت کرد و در مورد علاقه لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد به مندی صحبت کرد.

او فاش کرد:

یکی از داستان هایی که در اینجا زیاد درباره آن صحبت کرده ام، داستانی است که مربوط به آلفونسو دیویس است. در حالی که هنوز خبری در مورد آینده او وجود ندارد، اما داستان هایی در مورد ترک احتمالی فرلاند مندی از رئال مادرید وجود دارد که فکر کردم باید آنها را روشن کنم.

L’Equipe مندی را با بازیکنانی مانند منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال مرتبط کرده است، اما درک من این است که آینده او هنوز باز است – او ممکن است فروخته شود یا حتی می تواند قراردادش را تمدید کند.

رومانو در پایان افزود:

با این حال، رئال مادرید نمی تواند با مندی، فران گارسیا و همچنین دیویس وارد فصل جدید شود. بنابراین بدیهی است که اگر آنها دیویس را به خدمت بگیرند به این دلیل است که یک مدافع چپ باید جدا شود. ببینیم مندی هست یا نه. رئال مادرید فقط در صورتی دیویس را به خدمت می گیرد که یک مدافع چپ بفروشد

مندی، 28 ساله، از زمان انتقال از المپیک لیون در تابستان 2019، 165 بازی برای این باشگاه انجام داده است. ملی پوش فرانسوی در تمامی رقابت ها 6 بار گلزنی کرده و 10 پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/fabrizio-romano-liverpool-arsenal-manchester-united-real-madrid/ منبع: