یحیی انتخاب اول و آخر نیمکت تراکتورسازی


سرویس خبر شماره: 2016580
4 مه 1403 در 2:57 ب.ظ.
63.5 هزار امتیاز خبر|

243نقطه نظر

مذاکره با کلینزمن رد شد

باشگاه تراکتورسازی به دنبال عقد قرارداد با یحیی گل محمدی است.

یحیی انتخاب اول و آخر نیمکت تراکتورسازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعه عجیبی مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با یورگن کلینزمان، سرمربی سرشناس آلمانی برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شد که هواداران این تیم را متاثر کرد.

اما پیگیری این خبر از سوی مسئولان باشگاه تراکتورسازی تنها تکذیب آشکاری را به همراه داشته و هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می کنند.

تنها نامی که برای نیمکت تراکتورسازی مطرح شده، یحیی گل محمدی است که مذاکرات اولیه و توافقی نیز با باشگاه تراکتورسازی داشته است و تبریزی سخپوش به دنبال رفع موانع حضورش در تیمشان است.

2014130

روز گذشته باشگاه تراکتورسازی نیز از یحیی گل محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام برد و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده در تلاش هستند تا مجوز کار او را بگیرند.

در بین لیدرهای این باشگاه گزینه دیگری وجود ندارد و تنها به فکر به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی هستند و حتی امیدوارند که او قبل از بازی با ذوب آهن مجوز خود را بگیرد.

این در حالی است که تراکتور در این هفته به مصاف ذوب آهن می رود و سپس در دیداری حساس به مصاف استقلال می رود. این دیدار برای تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی و کسب عنوان قهرمانی آبی ها بسیار مهم خواهد بود، بنابراین سریع ترین. انتخاب سرمربی در اولویت است.

باشگاه تراکتورسازی در روزهای اخیر مذاکرات مفصل و طولانی با یحیی گل محمدی داشته و مدیرعامل باشگاه نیز این مذاکرات را تایید می کند و حتی از نظارت دستیارانش بر تمرینات صحبت می کند که سوال هیجان انگیزی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی