توضیحات عبدالله ویسی درباره بازیگر فولاد نیوز


سرویس خبر شماره: 2016581
4 مه 1403 در 3:06 ب.ظ.
824

1نقطه نظر

این سوال را سال آینده از من بپرس.

عبدالله وایسی به تشریح ابهامات لیست فوتبالیست های خوزستانی پرداخت.

توضیحات عبدالله ویسی درباره بازیگر فولاد نیوز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالله وایسی اسفندماه در حالی به عنوان فولاد خوزستان انتخاب شد که پیش از او علیرضا منصوریان، ایگناسیو مارتینز و احمد النامه هدایت این تیم را در لیگ بیست و سوم بر عهده داشتند و این تیم در رده بندی وضعیت خوبی نداشت. .

حالا در شرایطی که فولاد در رده سیزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، عبدالله ویسی در نشست خبری حاضر شد تا درباره شرایط این تیم صحبت کند.

وایسی در بخشی از این همایش در مورد بازیکنان فولاد صحبت کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازیکنی به نام ابراهیم سلجوقی صحبت کرد که هفت سال است در لیست فولاد حضور دارد اما حتی در این تیم هم حضور نداشت. . یک بار.

ویسی گفت: شما باید ببینید مربی قبل از من چطور بازیکنی را گرفته یا چه سودی برای او دارد. باز هم این لیست بسته شده توسط مربیان قبلی برای من قابل احترام است، زیرا اگر آقای منصوریان می دانست که بعدا تعویض می شوم، شاید با من تماس می گرفت و می گفت: عبدالله، من می خواهم فلان بازیکن داشته باشم، آیا در یک حال خوب؟ بعدا به دردت نمیخوره؟ هر مربی نظر، افکار و عقاید خود را دارد، اما گاهی اوقات من بازیکن می خواهم و او نمی آید.

او ادامه داد: مثلاً من در آبادان بودم و با میلاد بدرق، امین جهان کهن و مهران موسوی صحبت کردم اما نشد. تقصیر صنعت نفت آبادان بود یا من؟ شاید اتفاقاتی افتاده که اتفاق نیفتاده است. به من گفتند که آبادان باید بجنگد تا نیفتد و الان هم برای سقوط نکردن می جنگند و شکی نیست. نگفتی باید برای قهرمانی بجنگد که الان مثل سپاهان و تراکتور در بالای جدول است.

ویسی تاکید کرد: وقتی مربی بازیکنی را به خدمت می گیرد با ایده های خودش او را به خدمت می گیرد و نمی توانم بگویم آن بازیکن را می خواستم یا نه. شاید اگر سال آینده باشم 10 نفر از این بازیکنان را نخواهم و شاید آنها هم همینطور باشند. نمی توانم بگویم چرا فلان بازیکن آنجاست و چرا نیست.

وی در پاسخ به اینکه منصوریان از نحوه جذب ابراهیم سلجوقی خبر نداشت اما سال بعد او را در لیست نگه داشت، گفت: اگر سال بعد بمانم و این اتفاق برای من افتاد، این سوال را از من بپرس.

مجله اخبار فوتبال داخلی