اریک تن هاگ اولین سرمربی منچستریونایتد نبود که مارکو آرناوتوویچ را می خواست – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد




https://thepeoplesperson.com/2022/12/24/erik-ten-hag-was-not-the-first-manchester-united-manager-to-want-marko-arnautovic-257038/ منبع:


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

پوگبا در سال 2016 با 89 میلیون پوند از یوونتوس به شیاطین سرخ پیوست، در حالی که آرناوتوویچ از سال 2017 تا 2019 برای وستهم بازی کرد.

علیرغم احیای اخیر او، یونایتد و تن هاگ به خوبی نتوانستند آرناوتوویچ را به لیگ برتر بازگردانند، زیرا باشگاه باید روی اهداف جوان‌تری تمرکز کند که بیشتر با خواسته‌های سرمربی سازگار هستند.


اما مهاجم سابق وستهام یونایتد اکنون فاش کرده است هفته ورزشمجله هفتگی منتشر شده توسط گاتزتا مبنی بر اینکه ژوزه مورینیو زمانی که سرمربی یونایتد بود می خواست او را برگرداند.


منچستریونایتد در تابستان گذشته پس از اینکه اریک تن هاگ یکی از دشوارترین مشاغل مدیریتی جهان را بر عهده گرفت، با تعداد زیادی از بازیکنان هجومی مرتبط بود.

این مهاجم در سال 2010 بخشی از تیم مورینیو بود که برنده سه گانه اینترمیلان بود. با این حال، پرتغالی هرگز بزرگترین طرفدار او نبود.

با عدم اطمینان پیرامون آینده کریستیانو رونالدو و نمایش های متناقض از طرف آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد در گذشته مسئولیت جذب یک گلزن برتر بر عهده باشگاه بود.

مسائل نگرش به عنوان یک مشکل عمده ذکر شد. اما این مهاجم فاش کرد که مورینیو در نهایت آمد و ارزش خود را تکرار کرد.

مورینیو آرناتوویچ را می خواست

مارکو آرناوتوویچ به SportWeek درباره انتقال ناموفق منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو می گوید:

منچستریونایتد او قبلا پوگبا را خریده بود و آنها پول کافی برای من نداشتند.

جنایات گذشته این بازیکن 33 ساله به این معنی بود که او هرگز گزینه محبوبی در بین هواداران نبود و باشگاه ترجیح داد با خرید آنتونی برزیلی در حمله تقویت شود.