استف کوری برای اولین بار از سال 2018 صفر سه در یک بازی دارد

گلدن استیت وریرز طبق استانداردهای خود تا اینجای فصل با مشکل مواجه بوده است. استف کوری عموماً خود همیشگی او بوده است و دلیل اصلی این است که تیم توانسته است در دو ماه اول فصل ظاهری موفقیت آمیز داشته باشد. بقیه بازیگران مکمل، به ویژه با کلی تامپسون و اندرو ویگینز با مشکل مواجه شده اند. اما تامپسون در بازی‌های اخیر قوی ظاهر شده است زیرا واریرز دو برد متوالی را به دست آورده است و خدمات او به ویژه یکشنبه شب مورد نیاز بود و کری یکی از بدترین نمایش‌های خود را در تاریخ اخیر داشت.

استف کاری برای اولین بار از سال 2018 سه امتیاز کمتر می گیرد

فقط یک شب قبل، استف کوری قهرمان مقابل بروکلین نتز بود. او در کوارتر چهارم 12 امتیاز متوالی به دست آورد تا با 37 امتیاز به پایان برسد و گلدن استیت با پیروزی بسیار مورد نیاز به میدان رفت.

اما داستان در مقابل تریل بلیزرز برعکس بود. در حالی که تامپسون امتیاز بالای تیمی را 28 بر 5 به 10 از عمق کم کرد، کری به نوعی با تنها 7 امتیاز به پایان رسید. او 12 بار از زمین شوت زد و فقط دو شوت زد که هیچ کدام سه امتیازی نبود. او از عمق 0 به 8 رفت، اولین باری که بهترین تیراندازی که تا کنون سه امتیاز کمتر از 8 نوامبر 2018 به دست آورد.

7 امتیاز کمترین مجموع استف کوری در یک بازی است که در آن بیش از 30 دقیقه از سال 2011 بازی کرده است.

رزمندگان برای بازگشت به مسابقه به اجرای کامل نیاز دارند

علیرغم شب سختی که برای کری داشت، واریرز توانست یک پیروزی مقابل پورتلند به دست آورد. گلدن استیت تا کنون در این فصل با مشکلات جدی اواخر بازی برخورد کرده است و در حال حاضر تعداد انگشت شماری باخت دلخراش داشته است و در خطر خفه کردن بازی یکشنبه نیز قرار گرفته است. اما برخی از قهرمانان اواخر بازی از بازیکنان نیمکت نشین برای واریرز یازدهمین برد فصل خود را به دست آوردند و از سقوط بیشتر در رده بندی در جدول رده بندی کنفرانس غرب اجتناب کردند.

گلدن استیت هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا بتواند به جایگاه خود در جمع 8 تیم برتر کنفرانس بازگردد و آنها در چند بازی آتی کار خود را برای آنها قطع خواهند کرد. دو نفر از چهار نفر بعدی آنها مقابل سلتیکس و ناگتس قرار می گیرند و قبل از پایان سال تقویمی، هیت و ماوریکس را خواهند دید.

استف کری روز سه‌شنبه مقابل بوستون به‌دنبال ریباند خواهد بود، زیرا آخرین باری که دو تیم به مصاف هم رفتند، 29 امتیاز کسب کرد و 6 گل به ثمر رساند.



https://sportslens.com/news/steph-curry-has-zero-three-pointers-in-a-game-for-first-time-in-over-5-years/ منبع: