“اگر عصبانی باشم…” – ادعای منابع “بلند” کلوپ به عنوان موقعیت FSG روشن شد

با توجه به اینکه منچسترسیتی هنوز درگیر این معادله است، فکر کردن به اضافه شدن این بازیکن انگلیسی به تیمی پر ستاره با حضور ارلینگ هالند، هم تیمی سابق بوندسلیگا، کمی خسته کننده است.

این به لطف اظهار نظر سرمربی سابق بروسیا دورتموند در بخش تحریم شده پرس قبل از بازی خود، همانطور که جیمز پیرس از اتلتیک در توییتر منتشر کرد، آمده است.

وقتی اینجا نشسته ام، چیزی که می خواهید از من بدانید این است که آیا از صاحبانمان عصبانی هستم که نمی توانیم این کار را انجام دهیم یا آن کار را انجام دهیم؟ نه من نیستم. اگر عصبانی باشم، ناگهان منابع بیشتری برای انجام همه کارها نداریم.»
کلوپ در مورد FSG، استراتژی نقل و انتقالات و بازسازی تابستانی.

بیشتر بخوانید: کلوپ به تازگی بینش بزرگی از برنامه های نقل و انتقالات تابستانی لیورپول فاش کرد

علاوه بر این واقعیت را اضافه کنید که باشگاه باید با توجه به تعداد دفعاتی که قرار است در پایان فصل رخ دهد، تعدادی پاهای تازه به تیم اضافه کند و کاملاً واضح است که ما نمی‌توانیم تمام تخم‌های خود را در یک بازی پرتاب کنیم. سبد.

یورگن کلوپ اصرار دارد که با وجود سؤالات مداوم در مورد عدم سرمایه گذاری درک شده در باشگاه، از عصبانی شدن با مالکان لیورپول، Fenway Sports Group فاصله زیادی دارد.

مرسی سایدی‌ها مجبور شده‌اند سیاست نقل و انتقالات خود را در این تابستان مورد ارزیابی مجدد قرار دهند، زیرا تا حد زیادی به دلیل احتمال ناکام ماندن باشگاه در تضمین فوتبال لیگ قهرمانان اروپا است.

اگرچه این توضیح منطقی است، اما مایه شرمساری است که ما یک هافبک نسل واقعی را در جود بلینگهام از دست بدهیم که می توانست یک هافبک شایسته را – اگر در سال های اخیر سرمایه گذاری خوبی انجام داده بودیم – به سطح بعدی برساند.



https://www.empireofthekop.com/2023/04/14/klopp-makes-fsg-investment-claim/ منبع:

البته سهم ما اینگونه است، و ساختن یک تیم برنده کاملاً ممکن است به شرط اینکه کیفیتی جدی را به ارمغان بیاوریم که می‌تواند نیروی محرکه و شدت را به وسط پارک اضافه کند.

بیشتر بخوانید: “خجالت آور” – جیمی کاراگر با امضای “هدر دادن پول” LFC هسته ای می شود