فرصت ویژه ارو قبل از ورود به تونل وحشت

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان برود و بدون شک پیروزی مقابل نفت آبادان و همچنین صعود آنها در جدول، روحیه بازیکنان را بالا خواهد برد. بازیکنان این تیم در آستانه دیدار مقابل صدرنشینان جدول.

1852241

اعضای تیم فوتبال پیکان پس از تمرین روز جمعه به اردو رفتند تا برای بازی با نفت آبادان آماده شوند.

فرصت ویژه ارو قبل از ورود به تونل وحشت

مجتبی حسینی و شاگردانش عصر شنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نفت آبادان خواهند رفت. رقیبی که هفته گذشته برابر مس کرمان پیروز شد و به بقای لیگ برتر امیدوار بود. با توجه به باخت مس مقابل پرسپولیس، شاگردان عبدالله ویسی در صورت پیروزی مقابل پیکان و رسیدن به دو امتیاز مس، اکنون 19 امتیازی شده اند.

1852239

باید بگویم؛ بازی پیکان و نفت آبادان روز شنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه انگلابال کرج برگزار می شود.


سرویس خبر شماره: 1920987
26 آوریل 1402 ساعت 02:30
596

0نقطه نظر

خودروسازانی که به دنبال دومین برد متوالی هستند

عکاس: حامد عراقی



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خودروسازان پایتخت پس از پیروزی هفته گذشته مقابل هوادار روحیه خود را به دست آورده اند و حالا هر کاری که از دستشان بر می آید برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی انجام می دهند.

از این پس پیکان ها نیز با کسب دومین پیروزی متوالی برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی شریک شدند و روحیه خوب بازیکنان این تیم در تمرینات را نشان می دهد. آخرین تمرین پیکان قبل از بازی با نفت عصر جمعه در ورزشگاه ایران خودرو برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به سراغ نکات تاکتیکی رفتند.

1852242