برای خودمان متاسف نیستیم، «سینه جنگ» باز می‌شود، تکرار جام حذفی

صبح همگی بخیر.

فکر می کنم امروز یک وبلاگ خیلی سریع خواهد بود. بین پست دیروز و Arsecast Extra، فکر می کنم تمام آنچه را که باید در مورد خروج ما از لیگ قهرمانان گفته شود، گفته ام، و اگرچه ناامیدکننده است، واقعیت فصل ما این است که ما نمی توانیم (به عنوان یک تیم) ) اجازه دهید زیر پوست ما نفوذ کند.

البته گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما با توجه به اینکه من سیتی و لیورپول نیز این هفته از اروپا خارج می شوند، اکنون همه چیز در مورد لیگ است. آن دو باشگاه باید با ناامیدی خودشان دست و پنجه نرم کنند، اما آخرین کاری که قرار است انجام دهند این است که دور هم بنشینند و برای خودشان متاسف شوند، بنابراین اگر ما در این دام بیفتیم، برای ما خوشحال خواهند شد. انجام دهید.

میکل آرتتا بعدازظهر امروز پیش از بازی عصر شنبه مقابل وولوز با مطبوعات دیدار خواهد کرد و من گمان می کنم که این پیام او نیز باشد. به طور خصوصی، داخلی، این آسیب خواهد زد و ادامه خواهد یافت، اما به طور عمومی باید هرچه سریعتر پیش برویم و تمام تمرکز خود را روی کارهایی که باید انجام دهیم برای اصلاح هفته سخت و دردناکی بگذاریم.

کسانی که ماهیت کمی بدبین دارند ممکن است زمان داستانی در مورد علاقه تابستانی به الکساندر ایساک نیوکاسل و مایکل اولیس از کریستال پالاس را جالب بدانند. اشتباه نکنید، من قطعا هر دو بازیکن را می گیرم. ایساک قبل از اینکه به شمال شرق برود در رادار ما بود و اولیس یک استعداد واقعاً هیجان انگیز است (البته با عضلات همسترینگ که من را نگران می کند) و هر دو چیزهای زیادی به این تیم اضافه می کنند. شاید این واقعیت که ما اخیراً پزشک سابق پالاس را منصوب کرده‌ایم ممکن است اطلاعات داخلی در مورد نگرانی‌های مصدومیت اولیز به ما بدهد، اما این چیزها واقعاً برای تابستان است.

استن و جاش چهارشنبه شب در مونیخ بودند و من مطمئن هستم که میکل آرتتا از نظر استخدامی و مالی به حمایت آنها ادامه خواهد داد. شکی نیست که این تیم به چیزهای بیشتری نیاز دارد، اما برای اضافه کردن بازیکنانی با آن کالیبر و قیمت از سایر باشگاه‌های لیگ برتر، بسیار مهم است که چقدر خوب بفروشیم، بنابراین این علامت سوال کوچکی است که من دارم – زیرا منطقه‌ای نبوده است. قدرت در زمان های اخیر

در همین حال، توافقی برای لغو تکرار جام حذفی، که بین اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر انجام شد، با خشم باشگاه‌های لیگ پایین‌تر مواجه شد – و من فکر می‌کنم که آنها کاملاً درست می‌گویند. به عنوان طرفدار یکی از باشگاه‌های “بزرگ” که احتمالاً برای این انتقال فشار آورده‌ام، می‌توانم مزایای بالقوه برای آرسنال را ببینم، اما این درست نیست که در قالب تغییر شکل دهد، که می‌تواند چنین راه نجاتی یا حتی معدن طلایی برای پایین‌تر باشد. باشگاه لیگ، اساساً می تواند توسط ثروتمندترین ها خریداری شود.

از برخی جهات نشان دهنده جامعه وسیع تری است، اما این بدان معنا نیست که درست است. باشگاه‌های لیگ برتر سالانه 33 میلیون پوند برای حمایت از بازی‌های پایه پرداخت می‌کنند، اما در حالی که این مبلغ روی کاغذ زیاد به نظر می‌رسد، برای برخی باشگاه‌ها کمتر از یک ماه حقوق برای یک بازیکن برتر است. آنها همچنین تصمیم گرفته اند که فینال جام حذفی قبل از پایان فصل لیگ منتقل شود و بازی شود، که بیشتر به دنبال آسیب رساندن به سنت است تا یک مشکل مهم، اما من هنوز آن را دوست ندارم.

اگر ازدحام مسابقات برای باشگاه‌های “برترین” وجود دارد، به این دلیل است که آنها می‌خواهند درآمد آن بازی‌های اضافی اروپایی در قالب جدید لیگ قهرمانان اروپا را دوشیده باشند. آنها از خستگی بازیکنان شاکی هستند، اما هیچ تلاش هماهنگی برای عقب نشینی از تعداد روزافزون بازی های بین المللی یا طولانی شدن آن بازی ها – اغلب تا تابستان وجود ندارد. چرا جام لیگ را کنار نمی گذاریم؟ یا U23 خود را بازی کنید؟ در مورد دادن یک استراحت تابستانی مناسب به بازیکنان به جای بردن آنها به سراسر جهان برای “تورنمنت های” پیش فصل چطور؟

نه. چرا؟ ££££ $$$$ €€€€. اما شما بروید. صحبت های پول، پول نقد کثیف و اینها.

درست است، من می خواهم کمی خاموش شوم و به زمین گلف بزنم. کمی بعد در Patreon یک پادکست پیش‌نمایش برای شما خواهیم داشت، بنابراین لطفاً برای آن به ما بپیوندید.

در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.

https://arseblog.com/2024/04/no-feeling-sorry-for-ourselves-war-chest-cracks-open-fa-cup-replays/ منبع: