برای فینال جام اتحادیه از لیورپول انتقام خواهیم گرفت

به این ترتیب دو تیم لیورپول و چلسی باید در آخرین دیدار جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند. هر دو تیم همچنین در فینال جام حذفی در این فصل رقابت کرده‌اند که در ضربات پنالتی تیم یورگن کلوپ به پایان رسید.
هر دو تیم در آن بازی به تساوی 0-0 رسیدند و سپس در ضربات پنالتی نفس گیر پس از 10 ضربه که همه آنها تبدیل به گل شد، این کپا آریزابالاگا بود که در نهایت پنالتی خود را از دست داد تا با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. بالا
میسون مونت شب گذشته پس از رسیدن چلسی به فینال و رویارویی مجدد با لیورپول گفت: “بدون شک اکنون نوبت ماست که فینال ومبلی را ببریم.” من در پنج فینال شکست خوردم. اکنون زمان آن است که از حریفان خود برای فینال جام اتحادیه انتقام بگیریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
شاگردان توماس توخل با پیروزی در این بازی موفق شدند به فینال جام حذفی راه یابند. این در حالی است که روز شنبه لیورپول در دیگر دیدار نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی رفت و با برتری 2-3 مقابل آن تیم حضور خود را در بازی فینال قطعی کرد.

میسون مونت مهاجم چلسی امیدوار است که این تیم بتواند این بار در فینال جام حذفی مقابل لیورپول پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1820222 |
29 جولای 1401 ساعت 10:50 |
3,273 |

0نظرات

برای بالا رفتن: