ترکیب احتمالی پرسپولیس و سورپرایز


کد اطلاعات: 1987956
28 دسامبر 1402 ساعت 02:00
396

3نقطه نظر

تهاجمی ترین با مثلث های جدید

سرمربی پرسپولیس پس از توقف در دربی، حالا به دنبال کسب سه امتیاز خارج از خانه مقابل قعر جدول است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس و سورپرایز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس پس از پیروزی مقابل هواداران تهرانی در آخرین ثانیه ها نتوانست از دروازه گرانبهای خود مقابل استقلال محافظت کند و در نهایت به تساوی رضایت داد. آنها برای اینکه از مدعیان دورتر نشوند، سه امتیاز خارج از خانه در اهواز مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان را هدف گرفته اند. دیداری که یحیی گل محمدی با ترکیبی تهاجمی به دنبال یک برد ارزشمند است و باید دید سیروس پورموسوی این اجازه را به او می دهد یا خیر.

صفت پرسپولیسعلیرضا بیرانوند با ضعیف ترین خط حمله لیگ روبرو می شود و باید دید در رقابت با سیدحسین حسینی و پورحمیدی بار دیگر در جدول کلین شیت کار را دنبال می کند.

صفت پرسپولیسبرای خط دفاعی یحیی گل محمدی آرایش عجیبی را در نظر گرفت; سرخ ها برای اولین بار با سه مدافع کار خواهند کرد و با خروج گئورگی گلسیانی از ترکیب اصلی، مثلث فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان و علی نعمتی به مصاف حریف می روند. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که کارشناسان مدعی بودند در ابتدای فصل و با توجه به حضور مرتضی پورعلیگنجی، یحیی باید چنین تصمیمی می گرفت اما حالا با این ریسک مقابل تیم انتهای جدولی به کار خود ادامه می دهد. از جدول، اجازه دهید دفاع تیم شما عبور کند و چالش جدیدی را تجربه کنید.

صفت پرسپولیسدر خط میانی، آنها با ترکیبی تهاجمی در برابر حریف ظاهر می شوند. مسعود ریگی در کنار سروش رفیعی و مثلث هجومی مهدی ترابی، محمد عمری و سعید صادقی روز سختی را برای خط دفاعی استقلال خوزستان در نظر گرفت. ترکیبی با قدرت فنی و خلاقیت بالا که باید دید چه شرایطی برای دو مهاجم این تیم رقم خواهد خورد.

صفت پرسپولیسامید عالیشاه به عنوان محبوب ترین کاپیتان حال حاضر بار دیگر با پیراهن قرمز به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و پس از گلزنی در دربی باید دید او در لیگ برتر چه عملکردی مقابل استقلال دارد. شهاب زاهدی نیز در کنار او حضور دارد. زاهدی امیدوار است همان طور که مقابل استقلال بدشانس بود، در این دیدار هم جبران کند و ضمن حضور در جمع خواستگاران آقای گلی، بار دیگر شرایط دعوتش به اردوی تیم ملی را فراهم کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند
فرشاد فرجی
حسین کنعانی زادگان
علی نعمتی
مسعود ریگی
سروش رفیعی
سعید
مهدی ترابی
امید عالیشاه
محمد عمری
شهاب زاهدی

مجله اخبار فوتبال داخلی