“شما باید آن را خرد کنید”: جانی ایوانز از منچستریونایتد به دلیل حفاری عمیق در “نبرد” مقابل لیورپول تمجید می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


جانی ایوانز، مدافع منچستریونایتد، هم تیمی‌هایش را به خاطر حفاری عمیق و اطمینان از کسب نتیجه در آنفیلد مقابل لیورپول، علیرغم همه شانس‌ها، تمجید کرده است.

یونایتد پس از دو شکست متوالی به ترتیب مقابل بورنموث و بایرن مونیخ وارد بازی شد.

کارشناسان مختلف از جمله پیتر اشمایکل به شیاطین سرخ هیچ شانسی برای بدست آوردن چیزی در آنفیلد ندادند.

پل مرسون ستاره سابق آرسنال پیش بینی کرد که شاگردان یورگن کلوپ یونایتد را تکه تکه خواهند کرد.

با این حال، قهرمان 20 بار انگلیس جمع و جور و از نظر دفاعی مصمم بود. کار سخت آنها نتیجه داد زیرا با وجود تلاش های مکرر لیورپول را از شکستن خط دفاعی باز داشتند.

آندره اونانا و مدافعانش در طول مسابقه استثنایی بودند و شایسته بود که کلین شیت کنند.

ویرجیل فن دایک به خاطر رضایت از تساوی بازیکنان یونایتد را هدف گرفت، اما به گفته ایوانز، این یک امتیاز حیاتی بود که در زمین های خصمانه به دست آمد.

مدافع پیشکسوت گفت: «ما امتیاز را می گیریم. فکر می کنم در حال حاضر مشخصاً هفتم لیگ هستیم، اما تا پایان مسابقه هشتم بودیم. لیورپول صدرنشین بود. این یک امتیاز سخت بود. آن‌ها بر بازی تسلط داشتند، اما احتمالاً ما دو تا از بهترین موقعیت‌ها را داشتیم.»

من اینجا بازی هایی انجام داده ام که شما باید آن را حل کنید. شما همیشه به آنفیلد نمی آیید و خوب بازی نمی کنید. من در گذشته بخشی از این باشگاه بودم – حتی در آن زمان، در سال 2013، ما اینجا یک برد به دست آوردیم اما بازی بسیار دشوار بود. شما باید آن را خرد کنید.»

“این یک نبرد است، واقعا. این بازی لحظات، لحظات بزرگ در بازی است. ما می آییم، نکته را در نظر می گیریم و ادامه می دهیم.»

ایوانز به شکست 7-0 فصل گذشته در مرسی ساید نگاهی انداخت و تکرار کرد که بازیکنان یونایتد این نتیجه را در پس ذهن خود قرار داده اند.

ملی پوش ایرلند شمالی توضیح داد که همه مسئولیت های خود را می دانند و برای کسب یک برد غیر محتمل باید چه کاری انجام دهند.

این بازیکن 35 ساله افزود: “وقتی در لبه جعبه خود دفاع می کنید، همیشه حاشیه های خوبی در آن نقطه وجود دارد. وقتی بعد از این دفاع با کلین شیت از زمین خارج می‌شوید، همیشه لذت‌بخش است.»

ایوانز نپذیرفت که عملکرد باشگاه مقابل آنفیلد می‌تواند شروع یک پیروزی باشد که شاید بتواند کمپین یونایتد را تغییر دهد.

او تاکید کرد که بازی لیورپول را باید در انزوا گرفت و تنها چیزی که می توان از آن گرفت اعتماد به نفس است.

https://thepeoplesperson.com/2023/12/18/you-have-to-grind-it-out-jonny-evans-praises-man-united-for-digging-deep-in-battle-vs-liverpool-273165/ منبع: