سورپرایز یحیی: شماره 3 برای اولین بار در ترکیب!


کد اطلاعات: 1987954
28 دسامبر 1402 ساعت 1:50 ق.ظ.
8.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای اولین بار در این فصل از مدافع شماره سه تیمش در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سورپرایز یحیی: شماره 3 برای اولین بار در ترکیب!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی مبنی بر جدایی فرشاد فرجی از پرسپولیس به دلیل ترافیک در خط دفاعی این تیم شنیده می شد، اما فرجی اعلام کرد که به قرارداد خود پایبند خواهد بود و در نهایت با این نظر به اردوی پرسپولیس پیوست. از یحیی مندج شد.

قرمزها در این فصل هر چه در خط حمله کم داشته باشند، دست یحیی در خط دفاع باز است. اگرچه این تیم پس از مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی که بهترین مدافع فصل پرسپولیس بود در خط دفاعی خود دچار مشکل شد اما یحیی گل محمدی همچنان فرشاد فرجی و وحدت حنان اف را به عنوان مدافعان جایگزین و کنعانی و گلسیانی را به عنوان مدافعان جایگزین در اختیار داشت. . این زوج در خط دفاعی بازی کردند.

1941901

حالا به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای اولین بار در این فصل از فرشاد فرجی در خط دفاعی تیمش استفاده کند. این بازیکن در آخرین دیدار مقابل استقلال در دقایق پایانی وارد زمین شد اما نتوانست مانع گلزنی تیمش شود زیرا استقلال پنالتی گرفت.

حالا پس از هفته ها صبر، فرجی اعتماد یحیی گل محمدی را برای بازی در ترکیب اصلی به دست آورده است. به این ترتیب باید دید تغییرات یحیی تا قبل از استقلال خوزستان چه خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی