راکیتیچ نمی خواهد به مورینیو جام بدهد

سویا در این فصل در لالیگا عملکرد خوبی نداشته و با قرار گرفتن در رده یازدهم، جایی در بین سهمیه های اروپایی فوتبال اسپانیا در سال آینده نخواهد داشت. با این حال آنها به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا هستند تا فصل را با این جام به پایان برسانند و هواداران خود را راضی کنند.

1571459

او درباره تقابل روز چهارشنبه با شاگردان ژوزه مورینیو گفت: “ما از حضور در فینال بسیار خوشحالیم. ما به بوداپست سفر می کنیم تا یک بازی عالی انجام دهیم و جام را به خانه بیاوریم.”

ایوان راکیتیچ ستاره تیم سویا تاکید کرد که این تیم برای قهرمانی و بازگشت جام به مصاف رم خواهد رفت.

راکیتیچ نمی خواهد به مورینیو جام بدهد

به گفته راکیتیچ، سویا کیفیت قهرمانی در لیگ اروپا را دارد: “ما فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم، اما با وجود آن، همیشه کیفیت و اعتماد به نفس خود را حفظ کردیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سویا و آ اس رم چهارشنبه فینال لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. ایوان راکیتیچ، هافبک باتجربه اسپانیایی در گفت و گو با سایت یوفا تاکید کرد سویا برای قهرمانی در لیگ و به ارمغان آوردن جام به خانه مقابل رم بازی خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1940781
8 خرداد 1402 ساعت 22:38 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

ما می خواهیم جام را به خانه ببریم

هافبک کروات سویا در پایان بار دیگر با تاکید بر آمادگی این تیم برای قهرمانی گفت: رابطه بسیار خوبی با خوزه ماندیلیبار پیدا کرده ایم و نتایج خوبی کسب کرده ایم. سعی کردیم بیشتر از حرف زدن کار کنیم. به این فینال اعتماد داریم و به آن رسیده ایم. اکنون مطمئن هستیم که می توانیم قهرمانی را کسب کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی