طارمی خطاب به داور بازی فریاد زد: VR نرو! (عکس)


کد اطلاعات: 1987957
28 دسامبر 1402 در 02:09
6.2 هزار |

7نقطه نظر

آفساید 24 سانتی متری مقابل مهدی;

ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل اسپورتینگ عصر عجیبی را پشت سر گذاشت.

طارمی خطاب به داور بازی فریاد زد: VR نرو!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی طارمی در بازی برگشت فصل 2021-2022 لیگ برتر پرتغال و 20 روز بعد در بازی رفت جام حذفی مقابل اسپورتینگ لیسبون با گلزنی و ثبت یک پاس گل عملکرد درخشانی از خود ارائه داد. اما پس از آن در چهار مسابقه متوالی با وجود چهار پیروزی متوالی تیمش موفق به گلزنی نشد و تنها یک پاس گل داد و این روند دوباره برای او ادامه یافت.

تیم فوتبال پورتو که پیش از دیدار چهاردهمین روز لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه خوزه آلوالاده لیسبون با 31 امتیاز برابر اسپورتینگ قرار گرفت و با کمترین اختلاف گل در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. تا ششمین پیروزی متوالی مقابل این تیم را به دست آورد تا از 33 امتیاز بنفیکا پیشی بگیرد و قهرمان لیگ برتر شود، اما شاگردان سرخیو کونسسائو در شبی که مهدی طارمی هم تلاش کرد نتوانست نمایش موفقی ارائه دهد.

اسپورتینگ که عصر دوشنبه از ساعت 23 و 45 دقیقه میزبان پورتو بود و سعی داشت روند 8 بازی متوالی ناموفق را برای پیروزی مقابل پورتو به پایان برساند، بازی را تهاجمی آغاز کرد و توانست در دقیقه 11 روی پاس عمقی متئوس ریس به سرعت حمله کند. . و نفوذ ضربه سریع ویکتور گیوکرس گل اول را به ثمر رساند و کار مهدی طارمی و دوستانش را از ابتدا سخت کرد.

پورتو در نیمه اول نتوانست کار خاصی انجام دهد و عملکرد اسپورتینگ کاملا بهتر بود و در دقیقه 45 موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند. آنتونیو آدان روی ضربه سر گالنو خطا کرد تا بازی به تساوی نرسد و نیمه اول با شکست یک بر صفر یاران طارمی به پایان رسید.

په په، مدافع و کاپیتان سرشناس پورتو که در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد، در دقیقه 48 با زدن یک ضربه ایستگاهی در میانه میدان برای تیمش، واکنش عجیبی به بازیکن حریف نشان داد که سعی کرد مانع شود. ری استارت را نشان داد و با دست به صورتش زد تا جنجالی ترین اتفاق بازی رقم بخورد و مهدی طارمی هم در آن شرکت کند!

داوری که برای دریافت کارت قرمز مستقیم به په په حدود دو دقیقه با دستیاران ویدئویی خود مشورت می کرد، در نهایت تصمیم گرفت برای تماشای دوباره صحنه به کنار زمین برود. مهدی طارمی بلافاصله به دنبال او رفت و فریاد زد که چیزی نیست. و نباید بررسی شود چون داور خیلی سریع به ستاره ایرانی واکنش نشان داد تا از او فاصله بگیرد.

1968540
1968539

آلمیدا داور مسابقه پس از چند بار بررسی صحنه، کارت قرمز را از جیبش بیرون آورد و جلوی چشمان په په گرفت. آیرونی به این تصمیم واکنش نشان داد.

1968544

مهدی طارمی که 5 شب پس از زدن گل لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین در تلاش برای درخشش مقابل اسپورتینگ لیسبون بود، در دقیقه 56 در سمت چپ زمین مرتکب خطا شد که به تیمش اجازه نداد. نمره. و چهار دقیقه بعد سبزهای لیسبون هم همین کار را کردند و در یک ضد حمله سریع دیگر گل دوم را به ثمر رساندند تا کار برای تیم 10 نفره کونسیکائو دشوارتر شود.

در دقیقه 64 طارمی می توانست در سمت چپ زمین در موقعیت خوبی قرار بگیرد و گلزنی کند اما په په برزیلی از او عبور نکرد و توپ را به اوانیلسون داد تا این فرصت برای پورتو از دست رفت.

در دقیقه 66 ستاره ایرانی پورتو در جریان کرنر تیمش از سمت چپ زمین در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور به دلیل در جریان نبودن بازی خطایی اعلام نکرد.

یک دقیقه بعد از این اتفاق مهدی طارمی در سمت چپ محوطه جریمه پورتو توپ را پس گرفت اما ضربه فنی او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

1968543
در دقیقه 72 طارمی در محوطه جریمه اسپورتینگ یک پاس عمقی از گالنو دریافت کرد و در موقعیت تک به تک تصمیم گرفت توپ را به اوانیلسون بدهد و این بازیکن گلزنی کرد اما داور به دلیل 24 ساله بودن طارمی اعلام کرد. قدیمی سانتی متر آفساید گل را قبول نکرد

ستاره ایرانی پورتو که پس از اخراج په په به شدت عصبانی شده بود، در دقیقه 68 به دلیل ضربه زدن با دست به صورت گونکالو ایناسیو کارت زرد گرفت و در دقیقه 85 با یک خطای دیگر، می توانست کارت زرد دوم را دریافت کند. که برخلاف نظر هواداران اسپورتینگ بود. داور چنین تصمیمی نگرفت.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی برای جبران شکست دو بر صفر پورتو نیفتاد تا اسپورتینگ طلسم را شکست و با پیروزی به صدر جدول لیگ برتر پرتغال رسید و یاران طارمی با سه امتیاز کمتر از لیسبون در رده سوم باقی ماند. .

مجله اخبار فوتبال داخلی