لوک شاو امیدوار است که منچستریونایتد بتواند پس از تشویق عملکرد لیورپول به بازی ادامه دهد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


زمانی که منچستریونایتد با تیمی به شدت ضعیف برای دیدار یکشنبه مقابل لیورپول در لیگ برتر انگلیس به آنفیلد سفر کرد، کمتر کسی فرصتی را به منچستریونایتد می داد.

در عوض، شیاطین سرخ پس از تساوی بدون گل به یک امتیاز سخت دست یافتند که باعث شد مردان اریک ده هاگ به اولین تیمی تبدیل شوند که لیورپول را از گلزنی در آنفیلد در این فصل باز می دارد و اولین تیمی است که در این فصل یک امتیاز در آنجا کسب می کند.

سرمربی مدل فصل گذشته را به کمال تکرار کرد و کل واحد دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان داد، که باید به باشگاه اعتماد به نفس بدهد که به دوره جشن می رود.

شاو ثبات می خواهد

لوک شاو که برای شروع مسابقه بر نگرانی‌های مصدومیت غلبه کرد، از هم تیمی‌هایش خواست تا تلاش کنند و بر این عملکرد تمرکز کنند و سعی کنند ثبات را نشان دهند، چیزی که لباس اولدترافورد هنوز باید بهبود یابد.

یک پیروزی قدرتمند مقابل چلسی با نمایش افتضاح دیگری در جدال مقابل بورنموث همراه شد، چیزی که در طول فصل جاری بارها تکرار شده است.

شاو به نقل از F365 گفت: “این باید اکنون پایه باشد.” هر بازی، چه در آنفیلد خارج از خانه باشد و چه در اولدترافورد، همیشه باید یکسان باشد و فکر می‌کنم این همان جایی است که ما کمبود داشتیم و فکر می‌کنم ثبات است.

من فکر می کنم در یک بازی ما عالی هستیم، برای مثال بازی مقابل چلسی در اینجا – ما یک بازی واقعا خوب انجام دادیم، سپس رفتیم و با بازی بورنموث در اینجا و باخت 3-0 خودمان را ناامید کردیم.

“این قابل قبول نیست، ما نمی توانیم آن را بپذیریم و این چیزی است که باید به سرعت مورد توجه قرار گیرد و تغییر داده شود زیرا نمی توانیم به این کار ادامه دهیم.”

هواداران از تکرار نمایش ترسناک فصل گذشته می ترسیدند و مدافع کناری اعتراف کرد که تیم از نیاز به پیشرفت در خانه رقبای اصلی خود آگاه است.

دفاع مجدانه شعار پیش از مسابقه بود و ملی پوش انگلیسی اعتراف کرد که همه وظایف خود را به کمال انجام دادند و احتمالاً یکی از بهترین نمایش های دفاعی این فصل بود.

عملکرد دفاعی عالی

در واقع، هم آلخاندرو گارناچو و هم راسموس هویلوند در نیمه دوم فرصت‌هایی برای پیروزی داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های امیدوارکننده گلزنی کنند.

“برای رفتن به آنجا، به خصوص خارج از آنفیلد، اتفاقی که سال گذشته در آنجا افتاد – همه ما آن را به خوبی به خاطر داشتیم. یکی از بدترین روزهای دوران فوتبال من بود. و برای همه ما

فکر می‌کنم قطعاً نشان‌دهنده گامی در مسیر درست بود، هنوز چیزهای کوچکی که می‌توانیم در زمانی که توپ را در اختیار داریم بهتر انجام دهیم، اما فکر می‌کنم به عنوان یک بلوک دفاعی، یک واحد دفاعی، فکر می‌کنم این پایه‌هایی است که به آن نیاز داریم. به هر بازی برخورد کنیم، دقیقاً چگونه در آن بازی دفاع کردیم.

شاید در پایان بازی می توانستیم آن را ربودیم، البته آنها مالکیت توپ بیشتری داشتند، آنها چند موقعیت داشتند اما بیشتر از بازی های ست شده – نه در بازی باز خیلی زیاد.”

https://thepeoplesperson.com/2023/12/18/luke-shaw-hopes-man-united-can-kick-on-after-encouraging-liverpool-performance-273172/ منبع: