فصل دردناک هنوز هم می تواند پایان شیرینی برای چلسی داشته باشد – Talk Chelsea

این فصل برای هواداران چلسی گاهی اوقات یک فصل دردناک بوده است. پیشرفت محدود بوده است و در برخی مواقع احساس می‌شود که علیرغم تازه‌سازی کل تیم، تیم رو به عقب می‌رود.

اما فوتبال همیشه چیزی برای شما باقی می‌گذارد که به آن بچسبید، و در مورد چلسی چند خط داستانی وجود دارد که حتی با نزدیک شدن به پایان فصل ادامه یافته است.

اولاً چالش ورود به اروپا است. 7 یا شاید حتی 8 بسته به نتایج ضریب، شما را به نوعی از رقابت های اروپایی در این فصل می برد، بنابراین موقعیت آبی ها در میانه جدول هنوز آنها را رد نکرده است.

سپس جام حذفی است. پس از فقدان دردناک در فینال جام کارابائو، ما فرصتی داریم که این آخر هفته در ومبلی اوضاع را درست کنیم. رکورد ما در این رقابت بسیار پر شور است – رسیدن به فینال این بار ششمین سفر ما در 8 سال گذشته خواهد بود. متاسفانه رکورد ما در فینال های ومبلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک است فاجعه واقعی

اما همه اینها به معنای شانس بزرگی برای برنده شدن در شرط بندی پول نیز است – مسلماً بازیکنان رزرو به من سیتی فاتح، مالکان علاقه دارند، اما چلسی مطمئناً این شانس را دارد. اگر فکر می کنید تیم مائوریسیو پوچتینو می تواند به عملکرد خوب خود در برابر تیم پپ گواردیولا ادامه دهد، تعداد زیادی بالا شرط‌بندی‌های بین‌المللی شانس زیادی برای بازی بعدی چلسی ارائه می‌کنند.

بله، سیتی تیمی بزرگ و با تجربه است، اما ما در این فصل شواهد زیادی دیده‌ایم که نشان می‌دهند بیش از وظیفه‌ی قبول کردن آن‌ها بر عهده آن‌ها نیستیم. ما هر دو بازی لیگ خود را مساوی کردیم و می توانستیم هر کدام را ببریم.

در واقع، در مجموع در این فصل، تیم در بازی با تیم هایی که مایل به بیرون آمدن و حمله به آنها هستند، بهتر عمل کرده است. این به خط دفاعی ما اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر بنشیند، که مناسب تیاگو سیلوا است، و فضایی روی ضد حمله برای مهاجمان سریع ما ایجاد می‌کند.

نه تنها این، بلکه رویدادهای این هفته به نفع ما بوده است. در حالی که ما روز دوشنبه یک برد 6-0 روحیه داشتیم، سیتی در یک چهارم نهایی وقت اضافه طاقت فرسا مقابل رئال مادرید انجام داد، اما در ضربات پنالتی حذف شد.

مطمئناً این انگیزه اضافی برای آنها خواهد بود تا تلاش کنند و به فینال جام حذفی برسند، اما انگیزه فقط می تواند شما را تا اینجا پیش ببرد. واقعیت‌های زیست‌شناسی روشن است – نیمی از تیم آنها مدت‌ها قبل از پایان وقت‌های اضافه چهارشنبه شب روی پای خود مرده بودند.

اگر فرصتی برای حمایت از چلسی برای شکست دادن شانس وجود داشت، این همان است.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/painful-season-can-still-have-a-sweet-ending-for-chelsea/ منبع: