ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می دهد


سرویس خبر شماره: 2016592
4 مه 1403 در 4:03 ب.ظ.
5.4K |

5نقطه نظر

خروج کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی الهلال

الهلال در بازی برگشت مقابل العین با تغییرات مهمی نسبت به بازی خارج از خانه به میدان می رود.

ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار حساس دور دوم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز بین تیم های الهلال و العین در ورزشگاه کینگدوم آرنا و آبی های ریاض برگزار می شود. وارد صحنه خواهد شد. در زمین مسابقه برای جبران شکست بازی رفت.

همانطور که رسانه های سعودی گزارش دادند، آبی های ریاض با تغییرات متعدد در ترکیب اصلی به مصاف حریف اماراتی می روند. تغییرات از داخل دروازه و خط دفاع شروع شد و تا خط حمله نیز ادامه خواهد داشت.

پس از اینکه یاسین بونو از بازی خارج شد و به دلیل محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی تیمش را همراهی نکرد، امشب در دروازه تیمش برمی گردد و جای محمد العویس را می گیرد.

کالیدو کولیبالی که نمایش ناامیدکننده ای در امارات داشت و خطای پنالتی را پذیرفت، از ترکیب خارج شد و حسن تمبکتی جایگزین او شد. مدافع ملی پوش عربستانی و علی البلیحی خط دفاعی این تیم را تشکیل می دهند.

2014143

این احتمال وجود دارد که عیسی تغییری در سمت چپ خط دفاعی ایجاد کند و با خروج یاسر الشهرانی از ترکیب اصلی، شاهد حضور محمد الباریک در این قسمت از زمین باشیم. اما سعود عبدالحمید گزینه اول برای پست مدافع راست باقی مانده است.

طبق معمول دو هافبک خارجی الهلال از ابتدا به میدان رفتند. روبن نوز و سرگئی میلینکوویچ ساویچ در خط هافبک بازی می کنند و در مقابل آنها مالکوم برزیلی را در پست مهاجم خواهیم دید.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین، مایکل دلگادو به عنوان وینگر راست و سالم الدوساری به عنوان وینگر چپ هستند و در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از پست وینگر چپ شروع خواهد کرد. شروع

مجله اخبار فوتبال خارجی