لبرون جیمز 17 سال است که یک بازی امتیازی تک رقمی نداشته است

با دور شدن لبرون جیمز از کریم عبدالجبار و افزایش امتیاز خود در لیست گلزنان تمام وقت NBA، آمارهای جدید و عجیبی در مورد عملکرد حرفه ای او منتشر می شود. و یکی از چشمگیرترین آنها مربوط به مجموع گل های او در تک بازی است.

لبرون جیمز از سال 2007 کمتر از 10 امتیاز کسب نکرده است

جیمز در طول دوران درخشان خود 27.2 امتیاز کسب کرده است. او اکنون در بیست و یکمین فصل خود، تقریباً به همان اندازه که قبلاً بوده مثمر ثمر است، همچنان میانگین امتیازات 25+ را حفظ کرده و در عین حال 7+ ریباند و 7+ پاس گل نیز به ثبت می رساند. بیش از 39250 امتیاز او تقریباً از هیچ کس در رده دوم نیست، و برای اینکه بتوانیم حتی به تعداد او نزدیک شویم، نیاز داریم که یک ستاره‌دار دیگر را ببینیم که سابقه طولانی‌تری دارد.

او به خاطر ماندگاری‌اش در طول مدت حضورش در لیگ شناخته شده است، زیرا تنها در چند سال اخیر لبرون جیمز نتوانسته است در حدود 70 بازی انجام شده حرکت کند. و هنگامی که بازی می کند، او همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد، حداقل با توجه به این آمار وحشیانه.

بر اساس یک توییت و تحقیقات از @ProvideContext در توییتر/X، جیمز از 5 ژانویه 2007 تاکنون هیچ بازی تک رقمی برای گلزنی نداشته است. او در آن شب 8 امتیاز به دست آورد، تنها بار دوم که نتوانست حداقل 10 امتیاز کسب کند. از سال تازه کاری اش و از آن زمان حتی یک بار هم این اتفاق نیفتاده است.

درو گودن در آن شب در سال 2007 گروه Cavs را رهبری کرد

برای نشان دادن این شاهکار، درو گودن گلزن برتر کلیولند کاوالیرز در آن شب بود، در حالی که بازیکن سال دوم، اندرو بوگات 16 گل را برای باکس به ثمر رساند. مایکل رد با 26 امتیاز پیشتاز میلواکی بود.

این آمار چشمگیر پس از عملکرد سخت استف کوری، گارد گلدن استیت وریرز به دست می آید. در بازی یکشنبه مقابل تریل بلیزرز، بهترین شوتزن تمام دوران برای اولین بار از سال 2017 موفق به زدن یک پرتاب سه امتیازی نشد. فقط با 7 امتیاز این اولین بار از سال 2011 بود که کری بیش از 30 دقیقه در یک بازی بازی کرد و نتوانست به رقم دو رقمی در گلزنی برسد.

پایین ترین امتیاز برای لبرون جیمز در فصل جاری 16 امتیاز است. او از سال 2020 در دو موقعیت مختلف دقیقاً 10 امتیاز به دست آورده است و در کمتر از 20 دقیقه در هر دو بازی در حالی که زودتر از موعد بازی را ترک کرد، بازی کرد.



https://sportslens.com/news/lebron-james-hasnt-had-a-single-digit-scoring-game-in-17-years/ منبع: