وقتی احمدزاده ناگهان رقیب حسینی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” از لیگ نوزدهم، محمدرضا حسینی که در زمان حضور امیرقلانوی از ذوب آهن به سپاهان پیوست، وینگر راست همیشگی گلدن پوشان اصفهانی بود و در تمرین محرم نویدکیا شاهد تداوم حضور این بازیکن بودیم. در این موقعیت، اما اکنون به نظر می رسد مورایس او افکار دیگری در سر دارد.
یکی از شگفتی های موریس استفاده از محمدعلی نژاد بازیکن فصل گذشته آلومینیوم در ترکیب اصلی مقابل آبی پوشان تهرانی بود. البته باید دید پس از حل مسئله صدور ITC Kamsuba، وضعیت در این نقطه از جهان چگونه پیش خواهد رفت.
از دیگر نکات مهم طلایی پوشان اصفهانی حضور فرشاد احمدزاده به جای محمدرضا حسینی در پست وینگر راست بود تا این بازیکن با قدرت فنی بالایی که دارد از خط دفاعی حریف عبور کرده و هماهنگی آنها را برای ایجاد موقعیت گل به هم بزند. .


سرویس خبر شماره: 1838289
آگوست 23, 1401 @ 4:39 ب.ظ
11.3 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

رقابت در سپاهان به اوج رسید.


حالا سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان میزبان نساجی است و آنچه مسلم است در فصل جدید شاهد رقابت سخت محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده خواهیم بود که دو بازیکن متفاوت هستند. توانایی ها. . در جناح راست، علینژاد و کامسوبا برای حضور در ترکیب اصلی به مصاف هم می روند. باید در طول فصل دید که کدام یک از این چهار بازیکن می تواند بیشتر از رقبای خود را به تیم اصلی تحمیل کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال از محمدرضا حسینی پیشی گرفت.


اما احمدزاده که فصل گذشته یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان بود و در چهار پست وینگر راست، وینگر چپ، دفاع چپ و هافبک تهاجمی زیر نظر نویدکیا بازی کرد، جلو افتاد.محمدرضا حسینی در وینگر راست در اولین بازی فصل. او تصریح کرد که مورایس شماره 10 تیمش را در آن موقعیت می‌دانست.
اما علیرغم برد 2-0 شاگردان مورایس مقابل ساپینتو، شاهد عملکرد همیشگی فرشاد احمدزاده نبودیم. او نه توانست مهارت کامل دریبلینگ خود را به رخ بکشد و نه در پاس دادن دقت کافی داشت تا در دقیقه 73 جای محمدرضا حسینی را باز کند. البته احمدزاده در کار دفاعی موفق بود و در فاز دفاعی نیز با دو مهار و دو تکل موفق عملکرد خوبی داشت. او یک بار به سمت دروازه حریف که در چارچوب بود شوت زد.