حمایت وزیر ورزش در صدا و سیما از شمال آفریقا

سجادی با اشاره به دیدار با همتای ترکیه ای خود گفت: امروز یک دیدار بسیار ارزشمند 90 دقیقه ای با وزیر محترم ورزش و جوانان ترکیه داشتیم که در ادامه سفری بود که ایشان با آقای اردوغان در ایران داشتند. همین موارد را ادامه داد و به نکات بسیار جالبی رسید. امیدوارم فردا تیم ملی والیبال در فینال برنده شود.

وی در پایان گفت: به هر حال باید در کنار هم بهترین ها را برای ورزش کشور رقم بزنیم. می خواهم در خصوص کیفیت حضور بانوان در این مسابقات برنامه ریزی کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به ترکیه سفر کرده بود، پس از صعود تیم ملی والیبال در فینال، طی گفتگو با دوربین شبکه خبر، گفت: اینجا جایی برای جامعه ورزش نیست که بیایند و از این مسابقات دیدن کنند، به همه شرکت کنندگان همه تیم ها خسته نباشید می گویم، الحمدلله اینکه الان در رتبه دوم هستیم حاصل تلاش همه عزیزان از کمیته ملی المپیک، مدیر کاروان و همه مدیران فدراسیون تشکر می کنم.

وی ادامه داد: به صورت خصوصی به من گفتند که برای حضور جودوکاران زن ما در بازی ها مسائل و مشکلاتی ایجاد کرده اند که با مدیریت، درایت و پیگیری دوستان فدراسیون و جودوکاران ما با حجاب اسلامی برطرف شد. از آسیا در این مسابقات بین المللی حضور داشتند. از صدا و سیما تشکر می کنم که همیشه یار و یاور ما بود.


سرویس خبر شماره: 1838288
آگوست 23, 1401 @ 4:25 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر

سجادی: وقتی به ایران برگردم جلساتی خواهم داشت

وی درباره سطح فنی مسابقات نیز گفت: در خصوص کیفیت مسابقات باید بگویم مهم این است که کشورهای اسلامی با میزبانی کشور دوست و همسایه ترکیه دور هم جمع شوند. ما کشورهای اسلامی باید کمی صبر داشته باشیم و این حس همکاری را با هم تمرین کنیم. انشاالله در آینده با گذشت زمان بازی ها بر رونق این بازی ها افزوده شود.

وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی از صدا و سیما در برابر اختلافات با دو باشگاه بزرگ پایتخت حمایت کرد.

وی در پاسخ به سوال صدا و سیما درباره پوشش ورزش بانوان گفت: باید از رسانه ملی بخواهم که به موضوع حضور بانوان در این مسابقات بیشتر توجه کند. حضور بانوان والیبال، هندبال و سایر رشته ها مانند دو و میدانی و جودو حائز اهمیت است. آرش میراسماعیلی روز گذشته به من گفت که بعد از بازی های آسیایی این مسابقات برای اولین بار است که اجازه حضور در مسابقات با حجاب اسلامی را داریم.

سجادی به درگیری سد و سیما و دو تیم بزرگ پایتخت اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسائلی که در یکی دو روز اخیر در مورد بحث باشگاه های استقلال و پرسپولیس و تعامل آنها با سد و تیم به وجود آمده است. سیما حل میشه . امیدوارم یکی دو روز دیگر که به ایران برگردم، خودم جلساتی ترتیب دهم. ما باید صدا و سیما را در کنار خود داشته باشیم و قول می دهم خودم این اتفاقات اخیر را مدیریت کنم تا این سوءتفاهم پیش نیاید.